Mister håret

Bebiii2011

Glad i forumet
Noe man an gjøre for å minske hårtapet?? Noe shampoo f.eks? :( røyter så sinnsykt, hår overalt [:(] Å jeg har veldig tynt hår frafør, ikke råd til å miste noe [:'(]

Mener B vitaminer skal være bra.. Og ølgjær..
Eg mister sinnsykt med hår i ammeperioden, har gjort det med alle tre ... Veldig kjedelig når eg har tynt hår fra før..

jeg havnet visst feil, så jeg er en snik..

men "alle" med barn på 4mnd mister mye hår. dette er grunnet at gravidhormonene gir slipp i kroppen. kan hende dere husker hvor lite hår dere mistet da dere var gravide?? dette er helt normalt.

Mister jeg også. Er nok ikke så mye å gjøre med. Det vokser hvertfall ut igjen med tiden!

Jepp, jeg har ikke begynt enda, men de to første gangene mistet jeg masse og det gjør jeg nok denne gangen også. Jeg har også ganske tynt hår. Spis b-vitaminer og så har frisørene hårmidler for hårtap. Både denne gangen og sist gang begynte jeg med slike midler før de små ble født og brukte det til jeg sluttet å miste hår. Det hjalp meg i hvertfall og håper det vil hjelpe denne gangen også. Lykke til.

ORIGINAL: Babyprins

Ja det er pyton [:'(]
Hår overalt..

ORIGINAL: Leyah

off samme her [&o][:'(][:@]

Håper noen har gode tips

ORIGINAL: neselo

Mister jeg også. Er nok ikke så mye å gjøre med. Det vokser hvertfall ut igjen med tiden!

Ja, for håret voksen ut igjen sant????![:-]

ORIGINAL: Sienna3

hehe ja, sakte men sikkert! [;)]

ORIGINAL: Sienna3

hehe ja, sakte men sikkert! [;)]

Puhh...godt er det [:)][:D]

Back
Topp