Mister håret nå ja!

Shio

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Hva med dere? Jeg må tømme børsta hver dag for en stor dott, og røyter ned hele huset i tillegg. Jeg har tynt hår fra før av, så skrekk og gru.... det var til langt nedpå ryggen ved fødsel, men klippet av 10cm etterpå. Nå har jeg time denne uka og skal få lang bob. Det blir veldig uvant, men bedre enn langt og pistrete !
 
Samme her :/ har allerede en lang bob og vil ikke ha det noe kortere... men hårbørsten er full av hår og mister helt ekstremt mye hver gang jeg vasker håret :(
 
Jeg begynte røytingen for noen uker siden og er egentlig glad for det... Har i utgangspunktet tykt hår som ble altfor tungt og varmt under graviditeten så klipte til lang bob i våres. Ønsker meg langt igjen - men da må mye bort for at det skal være til å leve med. Men slitsomt med alt håret overalt og må jo plukke hår bort fra lillemann hele tiden. Fint når de neste sitter fast i halsvalkene lissom[emoji12] Og en gang hadde han et laaangt hår i bæsjebleia!!!! Tenker med gru på hvor mange lenge den lå i hals og munn før han klarte å svelge den helt ned[emoji33]
 
Jeg begynte røytingen for noen uker siden og er egentlig glad for det... Har i utgangspunktet tykt hår som ble altfor tungt og varmt under graviditeten så klipte til lang bob i våres. Ønsker meg langt igjen - men da må mye bort for at det skal være til å leve med. Men slitsomt med alt håret overalt og må jo plukke hår bort fra lillemann hele tiden. Fint når de neste sitter fast i halsvalkene lissom[emoji12] Og en gang hadde han et laaangt hår i bæsjebleia!!!! Tenker med gru på hvor mange lenge den lå i hals og munn før han klarte å svelge den helt ned[emoji33]
Huff det hørtes ikke godt ut nei[emoji23] jeg fant i tissbleien i stad.. sikkert falt oppi når jeg skifta. Og overalt på klærne hans[emoji23]
 
Jeg begynte røytingen for noen uker siden og er egentlig glad for det... Har i utgangspunktet tykt hår som ble altfor tungt og varmt under graviditeten så klipte til lang bob i våres. Ønsker meg langt igjen - men da må mye bort for at det skal være til å leve med. Men slitsomt med alt håret overalt og må jo plukke hår bort fra lillemann hele tiden. Fint når de neste sitter fast i halsvalkene lissom[emoji12] Og en gang hadde han et laaangt hår i bæsjebleia!!!! Tenker med gru på hvor mange lenge den lå i hals og munn før han klarte å svelge den helt ned[emoji33]

Jeg har veldig langt hår (skjedde noe hormonelt under svangerskapet, det vokste så sykt fort!), og finner av og til hår i bleia. Men jeg er ganske sikker på at det havnet der da jeg tok bleia på, ikke at baby har svelget det. Kanskje det skjedde med deg også? :)
 
Har ikke begynt å røyte i det hele tatt enda. Håret er nådd under rumpesprekken...

Lyst til å klippe det veldig kort for å slippe å mase så mye med det, og det vokser så fort ut igjen og :p Har bare ikke giddet ta meg tid til det. Og så har den eneste frisøren jeg likte sluttet :(
 
Mister masse her også, må børste flere ganger om dagen og likevel er det hår overalt.... Håper å rekkefrisøren før vi skal ha dåp da...
 
Mister masse her også, må børste flere ganger om dagen og likevel er det hår overalt.... Håper å rekkefrisøren før vi skal ha dåp da...
Skal til frisør i morgen jeg... vi har familiefotografering og dåp en par uker etter så håper det blir ok resultat [emoji23]
 
Jeg har veldig langt hår (skjedde noe hormonelt under svangerskapet, det vokste så sykt fort!), og finner av og til hår i bleia. Men jeg er ganske sikker på at det havnet der da jeg tok bleia på, ikke at baby har svelget det. Kanskje det skjedde med deg også? :)

Var mannen som hadde tatt på bleia - men jeg røyter jo så mye overalt så kan kanskje ha sneket seg oppi likevel:D
 
Har aldri hatt så sunt og fint hår (og hud!) som under graviditeten! Nå 4 måneder etter detter det av og må rense sluk i dusj og børsten hver gang. Huden er også et kapittel for seg..
 
Mister en del hår jeg også, men siden lille ble født blir ikke håret fett like fort som før ;)
 
Samme som Roli15! Jeg har aldri ellers så fint hår som når jeg er gravid. Røyter lite, og tar dagevis før det blir fett. Nå røyter jeg store tjafser hver dag og finner løshår over alt. Det blir fett nærmest med en gang jeg har vasket det, og huden er også blitt fetere. I tillegg føles det som jeg nærmest får hetetokter til tider for jeg blir så varm, og svetter som en gris.
Føler meg ikke mye deilig for tiden :(
 
Har veldig mye og langt hår. Trodde jeg slapp unna røytinga alle prater om, men nei, nå er det hår etter meg overalt. Må også rense sluk etter dusj, og hårbørstene må tømmes flere ganger når jeg grer håret!
 
Ikke enda. Sist startet det 6-7 mnd etter fødsel
 
Har ikke merket stort enda, han er 4 1/2 mnd nå
 
Fra dette...
c59b4af6de028106ac77c3fddf7d107c.jpg


Til dette
c7ebc80c42254aba948d2826cedcca55.jpg


Skal en runde til om en mnd og ta av litt mer samt korrigere farge osv.
 
uff, begynner å bli tynt her også.... Gruer meg til å gå til frisøren (kommer sikkert til å fylle opp børsten der også, må børste meg flere ganger om dagen hjemme...) Nærmer seg dåp 12.februar så må jo prøve å se ordentlig ut da :p
 
Back
Topp