mister hår

Mari87

Elsker forumet
Er det noen andre her som mister hår ?[&:] jeg føler at jeg røyter heletiden! Håret mitt har IKKE blitt tykkere! Heller mye tynnere [&:] Er det tegn på at noe er galt? eller er det vanlig? hørt at man kan få tykkere..hadde bare det vært tilfelle for har tynt ifra før[&:]

D e heilt normalt. Huske æ va hos frisør første gang etter fødseln me guttongen i 03, da spurte frisøren om æ nettopp hadde fått barn eller va gravid, før ho så at håret va så tynnt og at æ hadde mista hår.

hoh,bra det da ihvertfall [:)] Håper det holder på sånn under hele for da ender jeg opp skalla tror jeg[X(]

håper det IKKE mente jeg [:'(]

Det er dessverre helt normalt. Jeg røyter også mer enn vanlig. Husker at noen måneder etter at jeg fikk jenta mi så kunne jeg faktisk SE håret som begynte å vokse ut igjen. Vanligvis er jo et og annet hår kortere enn de andre, men da fikk jeg en tynn lugg der alle hårene var bortimot like lange. Det var et tydelig skille.

ORIGINAL: namba

Det er dessverre helt normalt. Jeg røyter også mer enn vanlig. Husker at noen måneder etter at jeg fikk jenta mi så kunne jeg faktisk SE håret som begynte å vokse ut igjen. Vanligvis er jo et og annet hår kortere enn de andre, men da fikk jeg en tynn lugg der alle hårene var bortimot like lange. Det var et tydelig skille.

Samme her, har enda "babylugg" litt under håret fremme[8D][8D]

Pleier å skje hos noen i svangerskapene, og andre får enda større håravfall når ammingen begynner [8|]

Ja man skal lide for skjønneheten(bortsett fra nå blir skjønnheten den lille som kommer)[:D] Heldigvis finnes det parykker skulle det bli altfor ille..hihi:p men får håpe man slipper det! hjelper det litt å klippe seg tro? for jeg har jo langt hår,men drar jeg gjennom håret kan man se hodebunnen godt:O iik[:'(]

Jeg er motsatt nå! får MER hår! Og fortere!
[:@]
Føler bosten kommer tilbake så fort jeg har kommet meg ut av dysjen nesten!! Er ganske mørk, så har mye møprkt hår fra før av! Og trodde ikke det var mulig å bli verre! Hmmm....[:@] Håper det endrer seg etterhvert! At det heller forsvinner noe!

Mitt hår vokser enormt det nå... men jeg vet fra sist at jeg røyter som bare det når jeg ammer... jeg mistet store hauger med hår hver dag da jeg ammet sist.. så jeg får nyte det så lenge det varer

Back
Topp