Mister hår

LotteSk

Blir kjent med forumet
Jeg mister enormt mye hår etter jeg ble gravid! :nailbiting: Fler som gjør? Og er dette normalt? Har hørt at det er vanlig å miste endel hår etter fødsel, så er jo redd dette skal fortsette hele sv.skapet og etter fødsel.. Da vil det ikke være mye hår igjen på hodet :p

Når jeg børster håret etter å ha dusjet, da ser det ut som jeg har dratt av halve håret :p

Når jeg børster håret etter å ha dusjet, da ser det ut som jeg har dratt av halve håret :p

Helt normalt. Noen mister, noen få tykkere.
Disse hormonene styrer fælt!

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er plaget med røyting!! trodde egentlig dette var noe forbeholdt de som ammer jeg, så ble litt skeptisk til hvorfor jeg mistet så mye hår. Håper det gir seg da jeg ikke har noe videre tykt hår :)

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er plaget med røyting!! trodde egentlig dette var noe forbeholdt de som ammer jeg, så ble litt skeptisk til hvorfor jeg mistet så mye hår. Håper det gir seg da jeg ikke har noe videre tykt hår :)
Jeg mistet masse hår sist svangerskap, og denne gangen mistet jeg hår før jeg visste jeg var gravid. Så du er ikke alene! Begynner å bli tomt rundt øra. Veldig sexy :p

Mister masse denne gangen. Litt rart, siden jeg ikke røytet i det hele tatt de andre svangerskapene. Godt å høre det ikke bare er meg :-P

Jeg mistet masse hår sist svangerskap, og denne gangen mistet jeg hår før jeg visste jeg var gravid. Så du er ikke alene! Begynner å bli tomt rundt øra. Veldig sexy :p

Huff, får ikke håpe det er så gale, og vi får vel også håpe at det ikke fortsetter svangerskapet ut.
Enda bedre er det også da å ha hovedansvar på kjøkkenet. Knyter alltid håret opp i et strikk med fare for de flagrende hårene.
Er livredd for å få hår i matet, og da gjør det ikke saken noe bedre at de ligger strødd ut over hele huset. snakk om å markere seg!! :smiley-ashamed008

Back
Topp