Mister hår!

gojinta_di

Flørter med forumet
Er det flere enn meg som mister mye hår på hodet? Jeg har igjen omtrent halvparten av hva jeg hadde!!! :-S heldigvis hadde jeg veldig tykt hår... Jeg mistet litt hår når jeg ammet eldstemann, men ikke på langt nær så mye som nå!!! :-o

Jeg mister utrolig mye hår jeg også! Dessverre :( hvor lenge er det man egentlig mister så mye hår? Er så lei av å finne lange hårstrå absolutt overalt i huset.. :rolleyes:

Mister mye hår jeg også. Har tykt hår heldigvis.
Hos venninna varte det i ca. 6 måneder.

Jeg begynte å miste hår for ca 6 uker siden. Når det var 3 mnd etter fødsel. Men siden jeg ble gravid til da så mistet jeg omtrent ikke et hårstrå. Men nå blir det fett og flassete og halve håret mitt er igjen på børsten og på gulvet :( helt forferdelig!

Mister litt, men ikke like mye som med førstemann. Det rare er at det virker som om det er de samme hårstråene jeg mistet sist som jeg mister nå, de hårstråene jeg mister er nemlig kortere enn resten av håret, og dermed sannsynligvis de som var på vei ut... rart :-)

Jeg mister masse hår! Kan se hvor jeg har sittet :p
Mister mer hår enn kattene :o håper det slutter snart!

Skulle ønske jeg mistet hår Igrunn, løvemanken her er ett kapittel for seg selv ...

Mistet litt hår med første, men har fremdeles ikke begynt å miste hår denne gangen. Ganske greit egentlig, siden jeg har så lite og tynt hår fra før :P

Mister masse hår her og:( skikkelig kjipt, hadde så fint og tykt hår mens jeg gikk gravid.. Er desverre tilbake til mitt vanlige tynne hår :(

Mister masse jeg og. Må dra over senga med klesrull når jeg står opp :((

Herrlihet jeg mister så mye hår :-)
Går med håret i strikk hele tiden, også om natten for å unngå hår over alt.. Dusjsluket er en fest om dagen ;-)

Fikk tips i dag! Massér litt arnica mothertincture i hodebunnen hver kveld :) skal hjelpe på hårtap etter fødsel! Det skal jeg starte med nå :)

Her er det røyting på høyt plan også blææææh. Mistet ikke så mye med førstemann, men denne gangen sitter halve hodet igjen i børsten ☺️ drittlei av hår over alt

Back
Topp