Mister hår...

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
Er det flere som "røyter"? I de to første svangerskapene mista jeg ikkenoe hår - og håret ble så fyldig og fint!
Nå mister jeg masse hår...har mye å ta av, altså, så er ikke redd for å bli skalla, men syns det er rart! Har liksom trodd at håret tar "fellingspause" i graviditeten, for så å ta seg opp når man ammer...lett å ta sånne ting som et dårlig tegn...

Jeg mister masse hår :/ plukker hår av børsten hver dag :/

Jeg og røyter! Ikke supermye, men nok!

Synes faktisk at jeg mister mindre hår nå. :o Er visst heldig jeg da!

Jeg har alltid mister mye hår, men nå er det stopp. Helt topp! :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Betryggende å høre at det er flere enn meg forresten! Da er det sikkert ikke noe galt med meg:-)

Får nesten ikke greid håre mitt for håre mitt er helt ødelagt av hormonene :( Men når jeg får greid det så kommer det en del hår. Men om jeg røyter eller river dem ut vet jeg ikke :(
Gleder meg kjempemye til søstra mi kommer på besøk den 22 juni å skal ta seg av håre mitt :P

Ja - det er jo det som er vanlig - hadde gleda meg til å få kjempefint hår igjen, men mulig jeg blir skuffa:-/
Visste faktisk ikke at graviditet hadde så mye å si for håret jeg. :o Håper det snur seg til det bedre for dere!

Nei mista ingenting hverken i graviditeten eller ammeperioden sist. Heller ikke nå mister jeg hår.

Ja! Sluket i dusjen er helt svart. Æsj!
Og jeg frykter å være helt skalla på føden:(

Ta å få sjekket stoffskifte :) mistet mye hår i forrige sv.skap og viste seg at wjeg hadde lavt. Er verdt å skjekke :)

Hm...stoffskifte...tviler egentlig på at det er noe i veien med det, men kan jo sjekke hvis det blir helt ille. Ble bare så overrasket, for har hørt at håravfall skal stoppe helt opp når man er gravid, og det har jeg også erfaring med. Men det høres jo ut som jeg ikke er alene her:-)

Jaaa! :-( sist mista eg ikke noe under graviditeten. .og ikke før ho ble 6 mnd... da bare ramla det av..og fortsetter ennå :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mister ikke mer hår enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid. Har fått deilig å tykt hår nå :-)

Desember 2014

Bruker App

Synes jeg mister mindre hår nå enn før jeg var gravid :)

Back
Topp