Mister hår!!

Heldigvis gått over hos meg :) Begynte å miste hår når lille var 3 1/5 mnd ca og mistet i rundt 3 mnd :)

*Emma020213*
*på app'n*

Jeg røyter fortsatt som ei bikkje, men det skal sies at det gjør jeg også til vanlig.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Fikk forresten mail i dag om at jeg skal buzze noe greier som skal funke mot hårtap. Skal si ifra om det funker. ;)

Jeg er ferdig å miste! Denne gangen prøvde jeg shampo mot håravfall fra frisøren og det ser ut til å ha funker tålelig greit. Med de to tidligere hadde jeg stoore viker, mens jeg denne gangen bare ble litt tynnere i håret... Er egentlig litt skeptisk til denne type produkter, så tenker at det kanskje er tilfeldig? Eller ikke?? :)

Priorin? Kosttilskuddgreier?! Si fra om du plutselig våkner med DEN urøytende manken ;-)

Priorin? Kosttilskuddgreier?! Si fra om du plutselig våkner med DEN urøytende manken ;-)
Den ja! Jeg håper virkelig ikke at det funker så bra som de påstår, for selv etter å ha mistet masse nå er det fortsatt så tjukt at jeg måtte tynne det. :oops:
But i'll do that, må bare få de i posten først. :p

Det værste er over hos meg. Mini er nå 6,5 mnd. Men da skal det også sies at jeg har mistet MYE hår.. ImageUploadedByBV Forum1378500426.342864.jpg

Den ja! Jeg håper virkelig ikke at det funker så bra som de påstår, for selv etter å ha mistet masse nå er det fortsatt så tjukt at jeg måtte tynne det. :oops:
But i'll do that, må bare få de i posten først. :p

Heldig du er da! Jeg har heldigvis forholdsvis tjukt hår også, men grådig kjedelig å støvsuge hele tiden. :p

Synes det er rart jeg fortsatt har hår på hode! Virker som alt er igjen på børsen/kammen når jeg har dusja...

❤25/2-13❤

Back
Topp