Hvor lenge mister en hår??? Blir gaaaal!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags finurlige greier er det?Fikk forresten mail i dag om at jeg skal buzze noe greier som skal funke mot hårtap. Skal si ifra om det funker.![]()
Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
Øh, navnet minner om prior. Skal visst være et vidundermiddel. (slik som alt lignende skal.. Hehe..)Hva slags finurlige greier er det?
Den ja! Jeg håper virkelig ikke at det funker så bra som de påstår, for selv etter å ha mistet masse nå er det fortsatt så tjukt at jeg måtte tynne det.Priorin? Kosttilskuddgreier?! Si fra om du plutselig våkner med DEN urøytende manken ;-)
Heldig du er da! Jeg har heldigvis forholdsvis tjukt hår også, men grådig kjedelig å støvsuge hele tiden.Den ja! Jeg håper virkelig ikke at det funker så bra som de påstår, for selv etter å ha mistet masse nå er det fortsatt så tjukt at jeg måtte tynne det.
But i'll do that, må bare få de i posten først.![]()
Huff. :-( godt det verste er over.Det værste er over hos meg. Mini er nå 6,5 mnd. Men da skal det også sies at jeg har mistet MYE hår.. Vis vedlegget 29916
håper den virker! Fikk ikke buzze denne gangen jegFikk forresten mail i dag om at jeg skal buzze noe greier som skal funke mot hårtap. Skal si ifra om det funker.![]()