Mister hår

K@trine78

Flørter med forumet
Er det andre her inne som sliter med det? Mister myyye hår *gru*, har aldri opplevd det før, hverken ved tidligere graviditet eller amming.... Men har heldigvis mye å ta av- hehe:))

Jeg har mistet en del hår jeg også. Mulig det hjelper med B12 vitaminer:smile .

Ja, jeg mister en del hår både før jeg ble gravid og nå. Jeg har stoffskifte sykdom som gjør at jeg mister hår, men jeg mister ikke så mye hår som jeg bruker å gjøre.

Har akkurat mista 70% av parykken etter forrige runde m melkeproduksjon, så satse på at hårstråan klamre sæ fast under sv.skapet nu som sist. Har jo røyta mer enn hundan i d siste..:/

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Mistet ikke noe når jeg gikk gravid sist, da hadde jeg tykt, flott hår.
Men så fort snuppa runder 4 mnd datt nesten alt av, var helt grusomt:(
Sliter enda litt, og hun er snart 2 år. Hadde viker faktisk, så nå har jeg korte hår som står rett ut:(

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Ikke foreløpig, men jeg husker at jeg mistet masse da sønnen min var rundt 5 mnd! Ville også prøvd å ta b-vitaminer

Sist svangerskap mistet jeg og mye hår i første trimester så sluttet det til uti ammeperioden en gang. Har ikke merket noe denne gangen.

Jeg vil virkelig anbefale dere å bruke sjampo og balsam mot håravfall. Jobber som frisør og har utrolig mange som er fornøyd med Nisim sin. Den fåes også på virus apotek nå. Eller Nioxin fra Wella profesionell. Gi de 6-8uker før du merker bedring pga hårets vekst syklus, og opp til 4-6mnd før fyll effekt av samme grunn. Vel verdt det!! :) :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Back
Topp