Mister hår!!!!

*IdaMor*

Elsker forumet
Flere enn meg som mister mye hår?
Har heldigvis mye ig ta av, men fortsetter det slik så har jeg ikke hår igjen etter sommeren :(
Hva har det seg at man mister mye hår etter fødsel?

Jeg mister også mye høre. Men det er visst vanlig å gjøre det etter fødsel.

Mister sinnsykt mye hår!!! Sluket i dusjen er helt fullt når jeg er ferdig..

Ja, det er helt vilt! De sier jo at man mister veldig lite når man er gravid og at man i tiden etterpå kompenserer for dette, slik at totalen ikke er så voldsom.. Jeg vet ikke, jeg er snart skallet..

Ja sluket i dusjen er tett :/ å jeg er snart skalla!! Hårfestet har flyttet seg mins 5cm lengre sør :( til og med kjærestn har komentert det :(

huff, det er ille :( Jeg er så lei av å finne hår overalt, stakkars lillingen har hår i munnen rett som det er.

huff, det er ille :( Jeg er så lei av å finne hår overalt, stakkars lillingen har hår i munnen rett som det er.
Jepp her å! Det er OVERALT! aldri ett måltid utn at jeg finner hår i maten :(

Jepp her å! Det er OVERALT! aldri ett måltid utn at jeg finner hår i maten :(
Jeg synes det er så ekkelt, spesielt når jeg skulle bake til begravelse.. Var kjemperedd for å få hår i kakene, så jeg tok på meg lue og stappet alt håret inn...

Jeg synes det er så ekkelt, spesielt når jeg skulle bake til begravelse.. Var kjemperedd for å få hår i kakene, så jeg tok på meg lue og stappet alt håret inn...
Ser den! Må vel skaffe meg hårnett for og bruke når jeg lager mat :p

Sniker litt :) B vitamin er bra hvis du mister hår :)

iPhone via app

Og jeg som gjerne ville miste litt hår gjør ikke det:confused:

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

mister ikke mer en jeg gjorde før... har enten mye tynt hår elelr lite tykt hår(husker ikke) men må bruke volum shampoo hvis ikke blir det FLATT!

Ja eg mister hår! I massevis! har hørt at det er hormonellt så er vel ikkje så masseå gjere med det

Jeg har også slitt med dette,men etter at jeg ble anbefalt Nioxin Shampo,balsam og skum av en frisør,og har brukt den i 6-7 uker nå,så har jeg ikke mistet på langt nær så mye hår.Håret mitt har også blitt tykkere. Kan anbefale den videre. Også hørt at øltabletter skal hjelpe;)

Men har det ikke mer med hormoner å gjøre da? Skjønner ikke helt hvordN sånne ting hjelper da. Men verdt å prøve:)

Back
Topp