Mister hår

Mari87

Elsker forumet
Hvor lenge etter fødsel er det vanlig å miste hår? Jeg mister så masse hår så er redd jeg skal ende opp skallet[&:][:-] Jeg mista melka for ca en mnd siden så ammer ikke lengre,men håret faller:p hjelper ikke akkurat mye med en liten som skal dra meg i håret så fort han får mulighet[:-]

Jeg mister også masse hår enda. Vet ikke hvor lenge det pleier å vare, men håper det gir seg snart...

Mange begynner å miste håret rundt 3 mnd etter fødselen. Jeg har mistet masse, men det virker som om det begynner å gi seg nå....

Snakket med frisøren min om dette, hun sa jeg ikke skulle være bekymret. Det er normalt og håret kommer tilbake[:)]

Jeg begynte å miste hår for noen uker siden, røyter noe helt sinnsykt [8|]

ORIGINAL: *Høna*

Jeg og[:-]

Jeg og mister hår som bare det, begynnte med det på 3 mnddagen til småen faktisk:P

Synes litt synd på ham da for han har seriøst mamma hår OVERALT!:P
I munnen, på hodet, på smokken, inni mellom dobbelhakene, i bleia, mellom tærna, og ikke minst masse hår mellom fingrene siden han ELSKER og dra mamma i håret :P

Begynte å miste ca tre mnd etter fødselen og har dermed gjort det i 2 mnd. Ser ut som det har avtatt litt (tetter ikke sluket lenger liksom..), men etter jeg har gredd håret kan jeg dra ut maaasse [&:] Vi blir nok ikke skallet..hehe.., men jeg hadde nok mer hår før jeg fikk barn, ja [&o]

ORIGINAL: Mitsukai

Jeg og mister hår som bare det, begynnte med det på 3 mnddagen til småen faktisk:P

I munnen, på hodet, på smokken, inni mellom dobbelhakene, i bleia, mellom tærna, og ikke minst masse hår mellom fingrene siden han ELSKER og dra mamma i håret :P

hehe,det gjør han knotten her også!holder fast med begge hender! mamma hår overalt på han[:-]

D har roa seg til meg nå heldigvis.
Har begynt å vokse ut igjen.... Ser helt corny ut,ser
t som jeg holder på å spare til pannelugg.... [8D]

Eg òg[&:]

Jeg begynte å miste hår for et par uker siden. Og jeg har ammet i 4 mnd nå.

Jeg har begynt å miste hår nå, sinnsyke mengder [&:] Ammer fortsatt da, vet ikke om det har noe med det å gjøre jeg...

ORIGINAL: **tvilling85**

Jeg har begynt å miste hår nå, sinnsyke mengder [&:] Ammer fortsatt da, vet ikke om det har noe med det å gjøre jeg...

Jeg har ikke amma siden lillegutt var 5 dager, men har begynt å røyte nå i det siste..

ORIGINAL: Mari87

ORIGINAL: Mitsukai

hehe,det gjør han knotten her også!holder fast med begge hender! mamma hår overalt på han[:-]

Sign! Jeg mister så uuuutrolig mye hår[:o] faktisk så har jeg funnet en parykkbutikk i byen, just in case[:-][&o]

ORIGINAL: Mariann09

Jeg mister også masse hår enda. Vet ikke hvor lenge det pleier å vare, men håper det gir seg snart...

Sign.
Er hår over alt, og mister hele tiden.
Har aldri hatt så tynt hår som jeg har nå [&o]

ORIGINAL: Mariann09

Samme her [;)]

Jeg er ikke en av dem som mister hår, og tenker at har det ikke begynt nå så slipper jeg kanskje unna?
Men det er kanskje ikke sånn? [&:]

Jeg også mister masse. Har ingenting med amming å gjøre - er hormoner fra graviditeten som gjorde at vi ikke mistet så mye hår da som gjør at vi mister hår nå - uavhengig av om man ammer eller ikke.

Back
Topp