Mister for 4 gang

Frøken mini

Betatt av forumet
Da var det min tur å takke for meg.
4 gang gikk det heller ikke min vei.
2 tul i dag, å denne gang fant hun ikke lenger liv.
Ingen blødning, smerter eller avtagende symtom. Jeg føler meg kjempegravid med kvalme, oppblåst, store vonde pupper ol.
Så nå min 3 Ma. I det minste med min SA fikk jeg litt forvarsel, men nå ingenting. Bare et slag i fjeset der jeg ligger med beina spredt å blir pooket oppi helligheten.
Nå vet jeg ikke lenger hvor jeg skal finne styrke å motivasjon til å fortsette. Skal jeg aldri få en baby?
Ser ikke frem til en helg på badegulvet i intens smertehelvete når dette skal ut.
I mitt neste liv skal jeg være en mann!

Ønsker alle deres spirer det beste, å krysser fingrene for hver å en av dere❤️

Da var det min tur å takke for meg.
4 gang gikk det heller ikke min vei.
2 tul i dag, å denne gang fant hun ikke lenger liv.
Ingen blødning, smerter eller avtagende symtom. Jeg føler meg kjempegravid med kvalme, oppblåst, store vonde pupper ol.
Så nå min 3 Ma. I det minste med min SA fikk jeg litt forvarsel, men nå ingenting. Bare et slag i fjeset der jeg ligger med beina spredt å blir pooket oppi helligheten.
Nå vet jeg ikke lenger hvor jeg skal finne styrke å motivasjon til å fortsette. Skal jeg aldri få en baby?
Ser ikke frem til en helg på badegulvet i intens smertehelvete når dette skal ut.
I mitt neste liv skal jeg være en mann!

Ønsker alle deres spirer det beste, å krysser fingrene for hver å en av dere❤️
Utrolig leit å høre ❤️ Sender deg styrkeklemmer og krysser fingrene for at det snart blir din tur ❤️

Dette er så urettferdig. Håper alt går bra om dere finner motet til å prøve igjen. Klem:Heartred

Så utrolig trist å høre. Jeg håper du finner styrke og motivasjon til å prøve igjen. Dessverre vet jeg hvor frustrerende det er. Sender deg lykkeønskninger og klemmer.

Nei, tenker på deg!!
Har skjedd med meg 1 gang før, og jeg har heller ingen barn og frykter at jeg aldri kommer til å få min egen. Er gravid igjen nå i uke 5 og gruer meg til ultralydene fremover:Heartred

Gode tanker og klemmer sendes din vei! :HeartredSyns det er nok nå. Så mange som har mistet :(

Så utrolig leit å lese :( Dette var trist. Jeg håper virkelig at du finner styrke til å forsøke igjen :Heartred Sender mange varme klemmer :Heartred

Utrolig trist å lese :( Håper virkelig det går deres vei snart.. stor klem :Heartred

Nei, så trist! Sender deg varme tanker. Krysser fingrene for at neste spire sitter til termin.

Back
Topp