Mister enorme mengder med hår..

mp86

Blir kjent med forumet
Så gøy at det allerede finnes termin gruppe. Flere som røyter som bare det? Så ille at dusjen tettes hver gang jeg dusjer. Hår regelrett over alt. Men har også hatt en stresset periode for en liten stund tilbake så kan jo være en kombinasjon. Men er det flere som har det slik?

Har det motsatt. Peis på med b-vitaminer!

Jeg tror jeg røyter mindre nå som jeg er gravid.. røytet drøyt mye etter fødsel sist gang, da.. :-/

Jepp, utrolig at det er noe hår igjen, så mye som faller av! Trodde man skulle miste mindre hår når men var gravid, jeg. :P For min del henger det nok sammen med årstiden også, jeg røyter alltid på høsten. I tillegg har håret vært veldig slitt, men nå har jeg klipt meg, så håper det blir litt bedre nå!

Åh! "Flaks" at det er flere i samme båt! Har mistet så mye hår at jeg er redd for at jeg begynner å bli skallet. Har ingen tips, men mottar gjerne!

Jeg mistet veldig lite hår med de to første barna. Akkurat som om kroppen holdt på håret. Så når jeg begynte å amme så bare POFF der ramla alt av!
Men denne gangen har jeg mistet ekstremt mye hår før jeg ble gravid, og det har ikke gitt seg! Var hos frisøren nettopp å hun sa at man mister mye hår dersom man feks stresser.. Så håper det snart går over. Er jo en hamster hver gang jeg har dusjet, og så må jeg nesten støvsuge badet når jeg har kammet meg.

Jeg røyter som bare det. Hvis jeg grer meg ser det ut som at det ligger en parykk på børsten etterpå. Utrolig kjipt for har tynt hår fra før. Vet ikke om det er svangerskapsrelatert da, men har vært ille de siste ukene.

Jeg røytet fælt de første ukene,nå har det gitt seg. Skrev en tråd om det her faktisk:)

Jeg har mistet så mye hår det siste halve året, ammer fortsatt nr 1, så håper egentlig det gir seg nå når jeg er gravid ;) Sist mistet jeg veldig lite hår når jeg var gravid, men etter 3-4 måneder med amming kjentes det ut som at alt håret ble borte :o

Litt "godt" på en måte at man ikke er helt alene om dette hårtapet. Men snakker om hvor mye det gjør for selvfølelsen. Det har blitt så merkbart tynnere og har bare dødd helt:/ ikke noe gøy å ordne seg lenger. Tillegg jobber jeg i barnehage og jeg ser hårene mine over alt. På ungene, klærne dems..itilegg var det en gutt i dag som gråt i vogna fordi det var et hår på sutten...og det var MITT helt forferdelig dette hær.

Jeg mistet kun da jeg ammet. Fikk synlige(for meg) viker. Fikk panikk og snakket med en frisør om det. Ho bare lo og sa det var helt normalt...

Back
Topp