Mister dere

Oi!! Er dette på en dag? Jeg mister litt mer enn før, men ikke i nærheten av dette. Ville kontaktet lege og undersøkt om du kanskje har noen vitaminmangel eller noe?

Oi!! Er dette på en dag? Jeg mister litt mer enn før, men ikke i nærheten av dette. Ville kontaktet lege og undersøkt om du kanskje har noen vitaminmangel eller noe?

Jeg dusjet nå og bare dro og dro ut hår:o tok blodprøver her om dagen så får vi se,sist hadde jeg lav D og jern. Kjenner at håret er tynnere:/

Trodde det var vanlig å miste mindre hår i graviditeten..hmmm
Jeg synes i hvertfall at jeg røyter mindre.
Men noen uker etter SA var det altså skikkelig røytefest, måtte tømme børsten hver dag.

Trodde det var vanlig å miste mindre hår i graviditeten..hmmm
Jeg synes i hvertfall at jeg røyter mindre.
Men noen uker etter SA var det altså skikkelig røytefest, måtte tømme børsten hver dag.
Har lest litt rundt her nå og det kan være forskjell fra dame til dame såklart! Men jeg tipper det har med mitt lave stoffskifte å gjøre:/

Har lest litt rundt her nå og det kan være forskjell fra dame til dame såklart! Men jeg tipper det har med mitt lave stoffskifte å gjøre:/

Ja, det er så mye med de graviditetshormonene som slår helt individuelt ut. Det høres logisk ut med stoffskiftet! Var i hverfall mye hår du har mista, så sikkert bra å sjekke årsak :) håper det går over snart ❤️

Oj, det var ganske mye ja! Jeg mistet sinnsyke mengder hår ca 4mnd etter fødsel sist. Skjønte ikke at det kunne være igjen noe hår :p Men det gikk seg til igjen :)

Sniker fra april.
Det har mye med stoffskiftet å gjøre ja. Jeg har også lavt og mister mer nå som gravid. Men dette var mye altså! Regner med du sjekker stoffskiftet jevnlig. Lykke til med graviditeten :)

Sniker fra april.
Det har mye med stoffskiftet å gjøre ja. Jeg har også lavt og mister mer nå som gravid. Men dette var mye altså! Regner med du sjekker stoffskiftet jevnlig. Lykke til med graviditeten :)

Takk!☺️jaa tok nye blodprøver om fredagen,så venter på svar:)

• Liker
Reactions: Srh
Det ser ut til at det har stagnert nå☺️heldigvis! Hvis ikke hadde jeg blitt onkel til ronja,skalle pär:P

Back
Topp