Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi!! Er dette på en dag? Jeg mister litt mer enn før, men ikke i nærheten av dette. Ville kontaktet lege og undersøkt om du kanskje har noen vitaminmangel eller noe?
Har lest litt rundt her nå og det kan være forskjell fra dame til dame såklart! Men jeg tipper det har med mitt lave stoffskifte å gjøre:/Trodde det var vanlig å miste mindre hår i graviditeten..hmmm
Jeg synes i hvertfall at jeg røyter mindre.
Men noen uker etter SA var det altså skikkelig røytefest, måtte tømme børsten hver dag.
Har lest litt rundt her nå og det kan være forskjell fra dame til dame såklart! Men jeg tipper det har med mitt lave stoffskifte å gjøre:/
Hihi, fin du var!Hehehehee masse igjenVis vedlegget 196322
Sniker fra april.Har lest litt rundt her nå og det kan være forskjell fra dame til dame såklart! Men jeg tipper det har med mitt lave stoffskifte å gjøre:/
Sniker fra april.
Det har mye med stoffskiftet å gjøre ja. Jeg har også lavt og mister mer nå som gravid. Men dette var mye altså! Regner med du sjekker stoffskiftet jevnlig. Lykke til med graviditeten![]()
Gå til en frisør salong å spørr etter nioxin det er kjempe bra og reduserer håravfall.. Ikke så veeldig dyrt heller.. Brukte det forrige svangetskapmye hår? Ekkelt bildeVis vedlegget 196297men er ikke dette ekstremt mye hår??? Er det vanlig?