Mister dere fortsatt hår?

Nienor__

Elsker forumet
Aprillykke 2016
De fleste av dere har jo babyer eldre enn min, så lurer på om røytinga til noen av dere har avtatt?
Jeg blir gal snart av alt dette håret som er overalt! :o Og jeg vet dette er et luksusproblem, men jeg har så tykt hår at jeg ikke kan ha det oppsatt hele tiden, for da får jeg migrene :p
Er det noen som har noen triks for å hvertfall minimere røytinga, eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet mens jeg ser på at alle møblene får pels?

Jeg mister ikke lengre :) mista hår i nesten 2 mnd! Lille er litt over 5 mnd nå. Heldigvis har jeg fortsatt mye hår :p

Lille er 6 mnd her og jeg røyter sykt mye enda.. starta å røyte 3-4 måneder etter fødsel :/

5mnd er lille her. Røyta i 2,5 mnd og det har ikke stoppa her:p jeg har veldig tynt hår. Så rart det fortsatt er hår på hodet:p

Her har det roet seg litt. Har røytet i ca tre måneder. Men jeg har veldig tykt hår og har alltid hatt en del røyting. Vil si det er omtrent tilbake til normalt nå :)

Min er 6 måneder, og jeg mister fortsatt ekstremt mye hår! Husker ikke når det begynte, men det har vart lenge..

Håper jeg følger dere hvor det har begynt å avta :p Snart 4,5 måned og har holdt på i 2 måneder :/

Jeg mister mye hår! Har hatt langt hår, men valgte å klippe meg kort(rett over skuldrene) fordi det var lange hår over alt.. Lille har nettopp blitt 5mnd :)

JA! Måtte klippe håret 20 cm på mandag fordi håret ble så tynt og bare floka seg. Fakk... ser ikke ut på hue... griner

Mister så sinnsykt mye hår... Lille er 5,5 mnd og jeg kan ikke ha håret løst :(

At jeg har mer hår på hodet er helt utrolig. Trodde ikke det var mulig å miste så mye jeg :p

Jeg mistet store mengder hår med første så klipte meg rett før jeg startet å miste hår denne gangen. Startet vel rundt 3 mnd og har vært skikkelig heftig den siste mnd men har roet seg ned litt nå. Godt er nå det ellers så hadde jeg snart vært fri for hår :P Jeg har også fått viker (det fikk jeg sist også). Lillemor er straks 5 mnd.

Så er det bare å glede seg til alle småhårene som kommer når det vokser ut igjen :(

Back
Topp