Mister der mye hår?

Nei, ikke ennå. Men vet av erfaring at jeg omtrent kan få viker når jeg ammer... Bah, gleder meg til det. Nei!

Ingenting enda, men har også mistet mye hår med de andre to. Har fått utrolig store viker, og håret der vokser usaklig sakte, fortsatt ikke mer enn noen tuster der etter førstemann som kom for 5,5 år siden O.o Jeg lever i håpet da :P Endte med at jeg skrellet håret helt etter noen uker etter begge graviditetene - skal ikke gjøre det denne gangen selv om jeg måtte miste like mye hår..

Ingenting enda, men har også mistet mye hår med de andre to. Har fått utrolig store viker, og håret der vokser usaklig sakte, fortsatt ikke mer enn noen tuster der etter førstemann som kom for 5,5 år siden o_O Jeg lever i håpet da :p Endte med at jeg skrellet håret helt etter noen uker etter begge graviditetene - skal ikke gjøre det denne gangen selv om jeg måtte miste like mye hår..

Helt? Sånn type Bruce Willis-skrelt? :O

Som de andre her så har jeg ikke begynt å miste hår enda., men røyta som et annet pelsdyr etter fødselen sist :O Håper virkelig ikke det blir så ille denne gangen :P

Jeg har slutta å miste hår jeg. I begynnelsen var jeg som en grizzlybjørn, nå har det heldigvis blitt tynnere på kroppen, men har fremdeles lange stive hår bl.a. på magen, og nå kjenner jeg at det begynner å tette seg på hodet.

Jeg røyta utrolig mye på hodet i begynnelsen, så det er deilig å kjenne litt volum igjen, synes jeg :)

Nei ikke ennå, men det kommer nok etter fødsel...
Jeg har bare fått mere hår jeg:mad: sånne små hår som kommer der det blir viker etterhvert...gjør det sikkert klart til litt hentesveis, ikke vet jeg?

Tror ikke jeg har mistet noe mer enn før, men merker det er tørrere og styggere en før. Uansett hva jeg gjør så ser det fælt ut! Det er mulig at det er pga at jeg gikk over til parfymefrie produkter etter jeg ble gravid...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke mistet noe hår enda, men sliter med ekstremt fett hår i hodebunnen av en eller annen grunn...:anyone

Nei ikke enda, men jeg tar b vitaminer hver dag for å forebygge, dette med hår er en treg prosess så jeg forebygger allerede!! :) sist jeg ammet mistet jeg sinnsykt mye hår.. Vil ikke ha noe av det denne gangen så nå skal jeg gå til innkjøp av multivitaminer i tillegg når den tid kommer.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ikke mistet noe hår nei, mistet ikke de andre gangene heller, ikke når jeg ammet heller :) Heldigvis!!

Sent from my GT-S5301 using BV Forum mobile app

Jeg mister mindre hår nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid, men det kommer vel når man begynner å amme som dere sier.

Back
Topp