"mister" blodtilførselen i beina??

Y_lill

Glad i forumet
Hei,

skal spørra om dette når eg skal på kontroll, men det er ei stund til enda, så tenkte å høyra med dåke

Når eg går i motebakker eller opp trapper så kjennes det ut som om eg mister blodtilførselen i beina - nesten som når ein sit med beina i kryss for lenge. Er det noko som fleire kjenner, eller er det berre kroppen min som er sær?

Har ikke merket noe når jeg er i bevegelse, men kan ikke ligge for lenge på siden. Da mister jeg følelsen. og hvis jeg har armen under hodet eller no, tar det ikke lang tid

sånn att det prikker? døvner bort? har du hovne føtter?, fordi det er helt normalt i svangerskapet...har så vondt i sålene på føttene mine når jeg går..under hæla og under foten..prat med jordmor/lege:)

Føttene mine dovner bort fortere nå som jeg er gravid ja, er skikkelig ekkelt.

Lady Maga ;) skrev:
sånn att det prikker? døvner bort? har du hovne føtter?, fordi det er helt normalt i svangerskapet...har så vondt i sålene på føttene mine når jeg går..under hæla og under foten..prat med jordmor/lege:)

Skal snakka med lege om ikkje så lenge, men tenkte å høyra om det var fleire her inne

Det prikkar og så forsvinn kjensla litt, men er ikkje hoven. Blir berre heilt utrulig tungt å gå så snart det går oppover! Er korkje i superbra eller -dårleg form, men dette er noko nytt som har komt dei siste vekene og berre blitt verre etter som magen blir større.

Er vel berre noko å bli van med

Back
Topp