Var hos gyn. i dag og tok tidlig ultralyd da jeg har hatt litt blødninger av og på i en uke og talene mine (hcg) ikke steg som dem skulle (fra 1300, torsdag 04.01, - 1700, mandag 08.01). Hun så ingenting inne i livmor, men så en cyste på høyre eggstokk (har PCOS så var forventet) og så sa hun at det så litt uryddig ut på høyre eggstokk også og han hun mistenker at det kanskje er Exu. Skal tilbake igjen på fredag og se på nytt om det er noe mer de kan se eller om de kan se tydeligere hva det er og fikk beskjed om at hvis jeg får veldig vondt og det blir værre så skal jeg komme rett til sykehuset for da må jeg oppereres. Det må jeg vel sikkert uansett om det er Exu regner jeg med, har hørt om noen få som ikke har måttet, men tror det er sjeldent.
Jeg er kjemperedd. Operasjoner er en av mine største frykter og jeg føler at kroppen min er ubrukelig. Em kvinne skal liksom kunne bli gravid og ha det feste seg på riktig sted, men det vil ikke min kropp ha noe av... Nå høres jeg nok sytete ut, men er bare så redd og lei meg...
Noen som har hatt exu? Hvordan opplevde dere det?
Jeg er kjemperedd. Operasjoner er en av mine største frykter og jeg føler at kroppen min er ubrukelig. Em kvinne skal liksom kunne bli gravid og ha det feste seg på riktig sted, men det vil ikke min kropp ha noe av... Nå høres jeg nok sytete ut, men er bare så redd og lei meg...
Noen som har hatt exu? Hvordan opplevde dere det?