Mistenker SA/MA

Håperpåbaby

Flørter med forumet
Hei.

Jeg mista i september og er gravid nå (6+0 trodde jeg, men vet ikke hvor lang syklus jeg har og kan dermed være kortere). Har hatt murringer/milde menssmerter maaange ganger hittil, men våkna i natt av at det var ganske vonde menssmerter.

Målte HCG på mandag og onsdag denne uka: 4347 og 6715. I dag kom det rosa utflod i do, ikke noe ferskt blod tror jeg. Fikk time til TUL på sykehuset og de så livmor, men ingen foster, plommesekk eller noe sånn. Fikk time igjen om 2 uker, men synes det er grusomt å vente. Jeg er egentlig sikker på at jeg har mista men skal prøve å håpe litt til. Menssmertene i dag har kommet og gått, men nå på ettermiddagen er det ganske vondt. Tok én paracet nå for å se om det hjelper litt hvertfall.

Gyn mente at det kunne være for tidlig for å se foster enda. Noen som har erfaring?

Ingen erfaring, men føler med deg :Heartred

Krysser fingrene for deg, ikke ta sorgene på forskudd. 6 uker er tidlig, og som du sier så kan du være kortere på vei. :Heartred

Krysser fingrene for at du bare er kortere på vei. ❤️

Skjønner det er vanskelig for deg å ikke vite mer sikkert. :Heartred Har ikke så mye erfaring å by på, men vi er her iallfall for selskap og trøst. Klem!

I fjor dro jeg på tul da jeg trodde jeg var 5-6 uker, men kun plommesekken ble oppdaget. Kom tilbake litt over en uke senere og da kunne man se litt mer! Så skjer fort at man er kortere på vei enn man tror :)

Har opplevd ikke å se noe tydelig i begynnelsen av uke 6,men sett hjerteslag en uke etterpå.
Håper for deg ❤️

Hei!:-) Jeg har samme mistanke som deg på meg selv. Var til tidlig ul og det var bare to huler med væske i. Kunne ikke se noe annet en det. Målte HCG på fredag og mandag:
Fredag HCG- 4870
Mandag HCG- 5470
Jeg syntes ikke det har steget nok, og tenker at noe har skjedd. Skal på ny ul på fredag..

Kan oppdatere her med at jeg så et bankende hjerte på UL i dag. Ble målt til ca 7+4 (samme som min beregning) og fosteret er like under 1 cm <3

Back
Topp