Mistenker lungebetennelse

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Sist uke hadde jeg luftveisinfeksjon. Gikk 2 dager der jeg følte meg oppegående, også ble jeg syk igjen. Jeg hoster og jeg hoster opp slim og nese er tett/rennende. Ingen feber, men føler meg helt ferdig. Vondt i brystet når jeg hoster. Ringte legevakta, men ho jeg snakka med var så sur og grusom at jeg fikk lyst til å bare legge på.

Noen tips? Har eksamen om litt over en uke og stresser med å få lest til denne og kjenner indre stress. Håper at fosteret har det bra og at det ikke blir "hosta ut" :hilarious:

Eneste tips jeg kan gi er først og fremst - legetime. Og andre tips. Hold deg inne. Så langt det går. Te, c-vitaminer og søvn. Beste medisin..

Jeg har hosta helt vilt i hele graviditeten, du hoster ihvertfall ikke ut forsteret!!
Ring igjen i morra om du fremdeles er like dårlig! Bedre med en sjekk for mye!!

Sist uke hadde jeg luftveisinfeksjon. Gikk 2 dager der jeg følte meg oppegående, også ble jeg syk igjen. Jeg hoster og jeg hoster opp slim og nese er tett/rennende. Ingen feber, men føler meg helt ferdig. Vondt i brystet når jeg hoster. Ringte legevakta, men ho jeg snakka med var så sur og grusom at jeg fikk lyst til å bare legge på.

Noen tips? Har eksamen om litt over en uke og stresser med å få lest til denne og kjenner indre stress. Håper at fosteret har det bra og at det ikke blir "hosta ut" :hilarious:
Hvordan går det med deg?

Jeg hadde skjult lungebetennelse når jeg gikk gravid med førstemann. Hostet og herket som en galning, men jobbet i en gullsmed og hadde ikke tid til å være sjuk under julekaoset. Jeg går aldri til legen, men etter 4 uker så gav jeg opp. Fikk da litt antibiotika, og vips var jeg frisk.

Ved mykoplasma lungebetennelse så har en ingen eller mild feber.. Men som du sier så kan det også være bronkitt. Håper uansett du får noe behandling som kan hjelpe deg slik at du blir opplagt og klar for eksamen [emoji4] lykke til![emoji4]

Ved mykoplasma lungebetennelse så har en ingen eller mild feber.. Men som du sier så kan det også være bronkitt. Håper uansett du får noe behandling som kan hjelpe deg slik at du blir opplagt og klar for eksamen [emoji4] lykke til![emoji4]

Takk for det :-) Sitter hos legen nå og er spent på resultatet :-)

Har fått akutt bronkitt, men legen ville også jeg skulle ta en mykoplasmatest i og med at det også kunne være lungebetennelse:-( Hørte også på fosterlyden som var fin heldigvis!

Back
Topp