Mistenker 2 små mirakler jeg..

babynusse87

Elsker forumet
mistenker at det gjemmer seg to i min lune hule.. makan til kvalme skal man lete etter.. dette blir interessant

Så spennende :)
Men utrolig kvalme trenger jo ikke å bety to... men magefølelsen er jo det beste og stole på. Blir spennende å se da :)

Oi! Spennende da..! Har dere tvillinger i familien eller? :)

En venninne av meg er bombesikker på at jeg har to. Fordi testen jeg tok var så innmari tydelig.. enda jeg testa to dager før mens.

Jeg mistenker faktisk også at jeg bærer på tvillinger!!!
Fra jeg fikk positiv gtest har jeg plutselig begynt å tilfeldigvis se på klokka når den er 10:10,13:13, 20:20 osv. Helt sprøtt!! Helt tilfeldig at jeg ser på klokka akkurat da, flere ganger om dagen. Aldri vært sånn før.

Fortalte det til mamma, og hu tulla litt med at det kanskje betydde at det var tvillinger, et tegn :P
og så fortalte hu at det var MASSE tvillinger i familien!! Bestemor har to søsken som er tvilling (altså fire totalt) og oldemor var tvilling!! :P

Pluss at jeg fikk positiv test en hel uke før ikm.. blir spennende med ultralyd :p

Fra jeg fikk positiv gtest har jeg plutselig begynt å tilfeldigvis se på klokka når den er 10:10,13:13, 20:20 osv. Helt sprøtt!! Helt tilfeldig at jeg ser på klokka akkurat da, flere ganger om dagen. Aldri vært sånn før.

Fortalte det til mamma, og hu tulla litt med at det kanskje betydde at det var tvillinger, et tegn :p
og så fortalte hu at det var MASSE tvillinger i familien!! Bestemor har to søsken som er tvilling (altså fire totalt) og oldemor var tvilling!! :p

Pluss at jeg fikk positiv test en hel uke før ikm.. blir spennende med ultralyd :p
Oi :D Det blir spennende! Ja det blir vel dobbel med hcg nivå når det er twins? :)

Spennande...har vert innom tanken sjølv og, testa positiv ei veke før mens noko eg har har gjort tidligare....aldri fått positiv før den dagen mens var venta...blir spennande å sjå kor mange tvillinger det er her inne

Fortalte det til mamma, og hu tulla litt med at det kanskje betydde at det var tvillinger, et tegn :P
og så fortalte hu at det var MASSE tvillinger i familien!! Bestemor har to søsken som er tvilling (altså fire totalt) og oldemor var tvilling!! :P

Kan vær jente og. Forrige gang testet jeg positivt 8dpo. Denne gangen ikke før 13 dpo. Jente første gang. Vet ikke ennå nå

Back
Topp