babynusse87
Elsker forumet
mistenker at det gjemmer seg to i min lune hule.. makan til kvalme skal man lete etter.. dette blir interessant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen min er enegget tvillingOi! Spennende da..! Har dere tvillinger i familien eller?
En venninne av meg er bombesikker på at jeg har to. Fordi testen jeg tok var så innmari tydelig.. enda jeg testa to dager før mens.
Woohh ja men da blir det jo hvertfall spennendeMannen min er enegget tvilling
Så spennendeOi! Spennende da..! Har dere tvillinger i familien eller?
En venninne av meg er bombesikker på at jeg har to. Fordi testen jeg tok var så innmari tydelig.. enda jeg testa to dager før mens.
Hva betyr det at du ratet kommentaren min som gammel?Så spennende![]()
Ja det blir veldig spennendeWoohh ja men da blir det jo hvertfall spennende![]()
Haha gjorde jeg det? Var ikke hensiktenHva betyr det at du ratet kommentaren min som gammel?haha, skjønte ikke det.
Haha det var rart.Haha gjorde jeg det? Var ikke hensikten

Endret det jegHaha det var rart.![]()
Mannen min er enegget tvilling
Hæ, trodde det gjaldt uansett side jeg?Kun dine gener som virker inn![]()
Stemmer [emoji4]Kun dine gener som virker inn![]()
OiJeg mistenker faktisk også at jeg bærer på tvillinger!!!
Fra jeg fikk positiv gtest har jeg plutselig begynt å tilfeldigvis se på klokka når den er 10:10,13:13, 20:20 osv. Helt sprøtt!! Helt tilfeldig at jeg ser på klokka akkurat da, flere ganger om dagen. Aldri vært sånn før.
Fortalte det til mamma, og hu tulla litt med at det kanskje betydde at det var tvillinger, et tegn
og så fortalte hu at det var MASSE tvillinger i familien!! Bestemor har to søsken som er tvilling (altså fire totalt) og oldemor var tvilling!!
Pluss at jeg fikk positiv test en hel uke før ikm.. blir spennende med ultralyd![]()
Jeg mistenker faktisk også at jeg bærer på tvillinger!!!
Fra jeg fikk positiv gtest har jeg plutselig begynt å tilfeldigvis se på klokka når den er 10:10,13:13, 20:20 osv. Helt sprøtt!! Helt tilfeldig at jeg ser på klokka akkurat da, flere ganger om dagen. Aldri vært sånn før.
Fortalte det til mamma, og hu tulla litt med at det kanskje betydde at det var tvillinger, et tegn![]()
og så fortalte hu at det var MASSE tvillinger i familien!! Bestemor har to søsken som er tvilling (altså fire totalt) og oldemor var tvilling!!![]()
Pluss at jeg fikk positiv test en hel uke før ikm.. blir spennende med ultralyd![]()