Miste tegn fler?

Tinan

Glad i forumet
Nå er jeg snart 10 uker på vei [:D] Men føler at svangerskaps tegnene forsvinner helt fra meg, er det vanelig kanskje på denne tiden? ømme pupper er det bare innimellom, kjenner mere kiling nede i maven nå, at jeg skvetter til innimellom, er det den lille som gjør det tro???

Mine kommer og går i bølger. Kjenner mer av stikningene i magen, kjente også at det murret i korsryggen i går...! Er nok litt forskjellig fra person til person vil jeg tro...men etterhvert som vi kommer lengre i sv.skapet, vil jo symptomene gradevis forsvinne, og bli erstattet med andre "symp" [:)]

Tinan: Det er helt vanlig å miste tegn rundt 10uker og den lille kriblinga, det er baby din[:D]

Hilsen februar 2010 jente[:)][:)]

Tusen takk for svAr[:D]

Jeg mener også å ha lest på nettet at symptomene kan forsvinne rundt uke 10. Tror hcg nivået staboliserer seg, evt synker litt da. Heldig du er som kanskje går mot litt lettere tider[:D] Jeg er forberedt på å være kvalm i 6 uker til!

Det er helt normalt[:)]

mine kommer og går. Noen dager kjenner jeg meg veldig gravid, andre føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Jeg tror dette er helt normalt, og sikkert ingenting å uroe seg for :)

Back
Topp