Miste symptomer

Januarbaby2017

Glad i forumet
Jeg har vært kvalm hele uka og har fått i meg minimalt med mat og drikke, men nå i kveld er jeg plutselig ikke kvalm lengre og klarer å spise normalt. Blir jo bekymra for at jeg opplever MA.

Er det normalt å miste symptomene sånn? Er 7+4.

Hei!

Ja, det er helt naturlig at symptomene kommer og går. :)
Nyt at du ikke er kvalm. ;)

Jeg har også hatt det sånn. HELT sinnsykt kvalm i 4 dager i strekk, så plutselig en helt normal dag.. Spiste, drakk, trente og alt var helt fint. Når jeg våknet dagen etter var alt helt forjævlig igjen... Jeg er 7 + 1..

Hei!

Ja, det er helt naturlig at symptomene kommer og går. :)
Nyt at du ikke er kvalm. ;)

Prøver å nyte det, helt forfordelig å være kvalm og ikke få i seg noe. Men så er det disse bekymringene da :P

Sa til legen under tul i dag at noen dager følte jeg meg gravid, andre dager overhodet ikke gravid. Hun responderte med at det hørtes normalt ut

Helt normalt. Igår var jeg helt fin igjen og spiste normalt. Idag derimot...... har ligget i senga hele dagen med bøtta ved siden av. Nyt dagene du ikke er kvalm.

Hadde nesten ikke symptomer første gangen... Og sånn er det nå også... Så rett og slett pissnervøs... Men det er jo helt normalt og ikke ha eller at de kommer og går...
Vet mamma ikke hadde symptomer i noen av sine...

Helt vanlig at symptomer avtar ettersom hormonene stabiliserer seg! Her er puppene nesten ikke ømme lenger (hurra! Sove uten treningsbh igjen!!), men kjenner fortsatt på denne evindelige trettheten.. Håper DEN gir seg snart, så jeg kan fungere mer normalt ;-)

Varierer her også.. Er dager hvor jeg spyr, dager hvor jeg er kvalm og ikke spyr og noen få dager uten kvalme..

Tror det er helt vanlig at symptomer kommer og går. Jeg har selv masse symptomer den ene dagen og så ingenting neste dagen, men spira sitter !

Her har plutselig kvalmen forsvunnet! Nyter det så lenge det varer :D

Har det slik jeg og og jeg kjenner jeg blir veldig nervøs av at kvalmen har avtatt de siste to dagene (vært litt tilbake i dag men ikke kaste opp) jeg har vært generelt dårlig fra uke 4 med kvalme fra uke 6 med oppkast og vektnedgang og frem til jeg var ca 8+5. Og vært nesten ikke kvalm 8+6 og 9+0, men i dag 9+1 er den som sagt tilbake men ikke på langt nær så dårlig som jeg har vært. Syns det er litt skummelt... :(

Back
Topp