Miste noen?

LilleBall

Forumet er livet
Hvordan kommer man over og ha misten noen som sto en veldig nær?

Det er så mange år siden nå, men det river i hele meg hver gang jeg tenker på det.. [:(]
Savner henne så veldig!!!

Tror aldri man kommer over det.. Hos meg har smerten blekna, men savnet er der alltid..

huff da snuppa..[:(][:(]

vet ikke hva jeg skal si jeg for det har ikke skjedd meg..
men jeg kan tenke meg det er vanskelig..
sender deg en klem jeg[:(][:(]

Man glemmer aldri noen som sto enn nær.

Trøsteklemmer til deg snuppa

Må man komme over det?

Prøv å tenk på de gode minnene, og vær glad for den tiden du fikk sammen med henne.

Det er lov å gråte innimellom, lette på trykket.
Har du noen du kan snakke om det med?

Vet hvor vondt det er å miste noen nære, er snart 11 år siden søsteren min døde nå.

ORIGINAL: ~fearless~

Tror aldri man kommer over det.. Hos meg har smerten blekna, men savnet er der alltid..

Sing. Prøver å tenke på de gode minnene[:)]

Det har vært bra veldig lenge nå faktisk, men idet siste har alt kommet opp igjen.. Men jeg tror det har noe med at det nærmer seg dagen hun ble begravet [:(]

Jeg snakker med sambo min, men han vet liksom ikke helt hva han skal si for han har ikke opplevd noe slikt. Men han er en god støtte uansett da. Men "godt" og høre det er flere som vet hvor vanskelig og vondt det er.. Er lettere og "snakke" da syns jeg..

ORIGINAL: Minni84

Ja samme her, er nå snart 8år siden[:(]

Skjønner hvordan du har det[:(] Kommer ikke over at min stemor er død heller, det kommer som ett like stort sjokk hver gang jeg tenker på det, og da begynner jeg bare å grine![:(] Savner henne sånn, savner og snakke med henne! Det er flere ganger jeg har holdt på og sende henne en melding eller ringe henne, men så kommer jeg på at det går ikke!

Innimellom kan det være tøft, men hvis jeg holder meg unna steder som minner meg om den som jeg har mista så går det bra. Kan skje at jeg brått begynner å gråte fordi jeg har sittet og tenkt på den personen. Den dag idag så tenker jeg på hvordan mine to søstre kan ha sett ut. De hadde vært 26 år og 22år.. Jeg fikk aldri møtt de. Lurer på om de hadde ligna på meg eller på søstra mi(som lever)

Er 10 år siden mamma døde, gikk veldig bra og takle sorgen før, men etter jeg fikk barn savner jeg henne mer enn noen gang.. Merker det i mange situasjoner er veldig sårt å ikke ha henne her, og trist at hun aldri fikk oppleve og bli bestemor..
Så tror egentlig sorgen kan komme tilbake i forskjellige faser av livet.
Viktig å ta vare på minnene ihvertfall[:)]

Jeg vil gjerne gi alle dere som har mistet noen.. Enten fjerne eller nære en stor klem!
 Det er så grusomt vondt når ett liv bare blir borte, uten noe mening mister vi noen vi er veldig glade i og kanskje til og med elsker!

En sår trøst er at vi er ikke alene om det, så vi kan finne styrke ihverandre til og komme vidre, men som dere sier: Minnen vil vi alltid bære med oss!

ORIGINAL: Mamman til Emil

ORIGINAL: ~Ritamor~

Hvordan kommer man over og ha misten noen som sto en veldig nær?

Det er så mange år siden nå, men det river i hele meg hver gang jeg tenker på det.. [:(]
Savner henne så veldig!!!

Sliter med det samme selv...[&o] Blir 3 år nå i mai.. Savner han noe helt forferdelig.

Samme her,bare at her blir det 14 år siden den 23 mars[:(]

Men jeg gir deg en stor trøste klem[:)]

det er ikke meningen du skal glemme henne... du ser jo det at hun lever? (i dit hode)

Jeg har mistet noen som sto meg nær, men har akseptert og er gla for at jeg aldri glemmer de.

ORIGINAL: Minni84

sign. Men på enkelte dager,som bursdag,jul ol så er savnet ekstra stort og da er smerten der også[&o]

Kommer nok aldri over det,  ekstra vondt dagen da ulykken skjedde, dagene de ble begravet, bursdagen dems. Minnene etter vennene mine er igjen overalt selv om det er 4 år siden nå.

Skjønner godt hvordan du har det.

*stor trøsteklem fra meg*

ORIGINAL: Chatnoir

Hos meg kommer det i bølger. Men jeg er den personen som ikke vil komme over det. Sår vil jo leges over tid. Men minnene er der alltid...

signere!

her e d over 6 år sia bestekompisn min døde.

Man kommer aldri helt over det[:(][:(] vil alltid være en tom plass i livet etter den personen[:(] Mista venninna mi for tre år siden,men det føles fortsatt som det var i går vi satt å tullet å lo sammen! Venter fortsatt på at hun skal komme inn døra lr ringe[:(]
Sender deg en STOR trøsteklem jeg!!

bestefaren min døde for 14 år siden, han sto meg veldig nært. jeg gråter nå når jeg skriver om han, og stort sett alltid når jeg tenker på han. det er ikke alltid det er triste tårer, men det er tårer like fullt.

det er ikke meningen at du skal glemme eller komme over. jeg tror ikke det går. men å lære seg å leve med sorgen er desverre en del av det å være menneske.
jeg vil anbefale deg å snakke med noen om de gode minnene, om det du tenker på, og nevn personen i situasjoner som føles naturlig.

Back
Topp