miste hår?

*lilleprinsesse*

Betatt av forumet
ikke så aktiv her inne, men var inne å hilste på for en liten stund siden.. skiftet navn fra *oktoberbolla* til *lillepreinsesse* [:)]
men det jeg lurer litt på er om dere mister masse hår nå? [8|] lurer på om jeg snart har noe hår igjen på toppen jeg [8D]

gjerne noen tips om hva som hjelper[:D]

ikke no morro nej, iallfall ikke når det syns for andre [&:] får ikke til noe med dette håret lenger, dødt, livløst å flatt... savner virkelig det håret jeg hadde når jeg gikk gravid[:'(] har begynt å tatt b-vitaminer nå, kansje det hjelper [:)]

ORIGINAL: EogR

HAr mista massevis! Er virkelig tynt oppe på topplokket nå! Og det hjelper ikke at svigermor kom inn her en dag og sa: oj, så tynn du har blitt i håret!!  mmmm.... jeg vet [&o][&o] Det synes også.. *sukk*

jeg og mister VANVITTIG mye hår.. Nesten skremmende..

Heldigvis for meg, så har jeg MASSE å gå på. Men likevel.. Jeg har GANSKE langt hår, så det ligger laaange hår OVER ALT![:'(]

ORIGINAL: *lilleprinsesse*

ikke no morro nej, iallfall ikke når det syns for andre [&:] får ikke til noe med dette håret lenger, dødt, livløst å flatt... savner virkelig det håret jeg hadde når jeg gikk gravid[:'(] har begynt å tatt b-vitaminer nå, kansje det hjelper [:)]

HAr mista massevis! Er virkelig tynt oppe på topplokket nå! Og det hjelper ikke at svigermor kom inn her en dag og sa: oj, så tynn du har blitt i håret!!  mmmm.... jeg vet [&o][&o] Det synes også.. *sukk*

jeg har og mista masse hår, og har nesten ikke noe fra før...[:(][:(] MEN jeg begynte å ta b-vitaminer og det hjelper. Vikene begynner faktisk å gro

Mistet masse i starten av graviditeten.. også har det gått tilbake til det normale sånn ca. Men har fått beskjed om at når man begynner og amme så mister man masse igjen.. Huff, gruer meg.. [:(]

a-ha.. får håpe de begynner å virke snart her å da[:D]

ORIGINAL: karita

ORIGINAL: *lilleprinsesse*

jeg har og mista masse hår, og har nesten ikke noe fra før...[:(][:(] MEN jeg begynte å ta b-vitaminer og det hjelper. Vikene begynner faktisk å gro

Back
Topp