mistanke om uvi.....

turteldue

Forumet er livet
VIP
jeg føler meg ikke i form i dag... varm og kald om hverandre. svir når jeg går på do, og tisser lite i forhold til hva jeg inntar av væske.
godt jeg skal til legen for første sv. kontroll i morgen... og skal levere urinprøve i morgen... spesielt når jeg mistenker at jeg har pådradd meg en uvi... (etter dagens form og opplevelser på toalettet)... :(

jeg håper nesten at det er det... sånn at det kan forklare dagens form... :(

Huff ikke greit. Men du må ta andre medisiner.. Sist hadde jeg uvi i 3 uker i svangerskapet.. Fikk medisiner som ikke funket :(

I mitt første svangerskap fikk jeg to ganger. Fikk til skrevet antibiotike første gang som førte til kvalme døgne rundt i to uker. Andre gangen tok jeg saken i mine egne hender. Drakk masse, og da mener jeg overdrevent masse appelsin jus og ikke minst vann.

Tranebærjuice har funket bra for meg når jeg har hatt uvi ;) og tranebær tabletter :)

Uff... ikke noe særlig med uvi. Tranebærjuice - tranebærkapsler - var ikke appelsinjuice også litt surt for å kunne forebygget?

det var utslag på urinprøven, jeg har fått seleksid også får jeg sykemelding dersom jeg trenger det under denne panicillin runden... har sein-tidlig-sein helg så fult mulig jeg må ha sykemelding for helgen... jobben vil forstå...

Back
Topp