Mistanke om ma her..

Mrs.J

Elsker forumet
Har ikke følt meg bra i helga, med vondt i magen og veldig i hodet.. Var hos legen i dag og har tatt HCG prøve i blod og urin. Jeg reagerte på at testen av urinprøven var så svak, så jeg tok en ny CB digital med ukes indikator.. den viste i dag 1-2 uker.. Forrige tirsdag viste den 2-3 uker.. Så tror det egentlig bare er å vente på blødningen [emoji22][emoji22]

Å nei , men du kan ikke stole helt på den uke indikatoren. Konsentrasjonen av hcg i urinen kan variere. Hvor mange uker er du? Hadde selv vondt i magen for etpar uker siden, var drit redd men hcg stigning var bra.
Håper blodprøven viser noe annet, og at du blir her hele veien til mai:Heartred

Å nei , men du kan ikke stole helt på den uke indikatoren. Konsentrasjonen av hcg i urinen kan variere. Hvor mange uker er du? Hadde selv vondt i magen for etpar uker siden, var drit redd men hcg stigning var bra.
Håper blodprøven viser noe annet, og at du blir her hele veien til mai:Heartred

Er 5+4..
Virker på meg som den har sunket, og deg skal den jo ikke.. blir spennende å høre om blodprøve svaret kommer i morgen.. Men jeg føler meg jo ikke gravid heller..

Å nei [emoji85] håper sånn at det var utvannet urin som ga det utslaget [emoji173]

Er 5+4..
Virker på meg som den har sunket, og deg skal den jo ikke.. blir spennende å høre om blodprøve svaret kommer i morgen.. Men jeg føler meg jo ikke gravid heller..
Uff håper virkelig det går bra uansett:Heartred
Krysser det jeg kan.

Ånei :( Krysser alt her:Heartred

Å nei! Håper det går bra!

Sender over mange gode tanker og klemmer.
Krysser alt jeg har for deg nå[emoji173]️

Testen viser 2-3 uker i dag, og i dag er første gang jeg våkner kvalm.. spent på blodprøvene..

Testen viser 2-3 uker i dag, og i dag er første gang jeg våkner kvalm.. spent på blodprøvene..

Det lover jo bra da [emoji173] jeg brukte 1.5 uker på å få 3+ på de, og jeg har to i magen og dermed høyet HCG stigning [emoji85] da håper jeg at det går riktig vei for deg!

Back
Topp