Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
etter at jeg begynte spraye...
føler jeg... ikke lyst på noe særlig liksom. jeg som er en skikkelig matmoms.hehe!
så er jeg trøtt.
kan det være symptomer på sprayen, andre som har hatt det slik??
Jeg er en av unntaka; er allergisk mot Synarela nesesprayen, det går utover nese og øynene mine har hovna opp. Ellers så er det litt neseblod også, og slimhinnene tørker ut innimellom når det ikke renner. Er nå på halv dose og har begynt med Puregon pennen, og nå sliter jeg med trøtthet og har mistet matlysten, sovnr omtrent på jobb. Grunnen til dette hvet eg ikke om er pga allergien min og at jeg sliter med migrene,får ikke lov til å ta migrene medisiner.[8|]
Babytutta jeg har også mista matlysten de siste dagene etter at jeg begynte med sprøytene. Jeg trodde først at det er at jeg sliter pga nesesprayen; allergisk hovne øne og skikkelig høysnue og neseblod til tider. Er foresten også blitt veldig trøtt de siste dagene etter helgen, men så sliter jeg jo med migrene også, kan ikke ta migrene medisin nå sier de på Porsgrunn, dette betyr spying på jobb og jeg må forlate pulten min og reise hjem. Så det er veldig vanselig for meg å si at det er pga nesesprayen eller sprøytene at jeg ikke eier appetitt over hodet, eller om det er pga allergi og migrene. Ellers er det normalt for meg å miste matlysten dersom jeg er trøtt ellr syk.
Eh..sorry jeg la ikke merke til at jeg hadde svart på innlegget ditt tidligere, beklager jeg er vist et rote hue i tillegg. Men jeg håper det går bedre med deg, klem til deg fra meg [:D]
hehe matlysta tilbake tror jeg[:D]
meen trøtt er jeg faktisk, ikke overskudd..rart har bare spraya i 5 dager enda..merkelig. jaja det kommer seg vel[:D]