Mista lysten på sjokolade!!

loppiz

Blir kjent med forumet
er det noen her som ikke lenger liker noe dere elsket før?
har liksom fått antidilla jeg[:(]

jeg elsker sjokolade, gikk ikke en dag uten sjokoladen min. er ikke feit, men måtte bare ha litt hver dag...

OG NÅ LIKER JEG IKKE LENGER SJOKOLADE!!!

smaken er ikke god, og den vokser i munnen på meg.... og har en ubehagelig ettersmak av type:hvor er tannbørsten min???

er jeg alene om å miste smaken får noe jeg tidligere elsket??

savner kvelds kosen min....[:(]

Har også mista lysten på sjokolade..jeg har alltid hatt dilla på det og gleda meg til lørdagene for da er det fritt frem[8D] Men nå, klarer ikke spise, blir helt kvalm.

Men heldigvis er det noe annet som har tatt over da[8D] Seigmenn og smurfe drops[:D][:D]*elsk*

Mye mat jeg elsket før som ikke smaker i det hele tatt! Varierer litt fra uke til uke hav som er godt og ikke. Merkelig dette her!![;)]

he he godt jeg ikke er alene om det...[:)]håper jeg snart får en erstatning for sjokoladen min.... er liksom kjedelig å sitte med en tok skal når man skal ha lørdags kosen...
HÅPER DET SMAKER GODT IGJEN NÅR LILLE AKROBATEN MIN HAR KOMMET[:D]

heldiggris!! det som var så godt!! *Savn*

Åjada!! Ingenting smaker som det gjorde før! Brødmat, sjokolade, ostepop, brus, juleskum, marsipan, leverpostei, hvitost, melk, tomatsauser av ymse slag... Blæh!! [:'(]
Og en hel masse andre ting.

Men for å snu spørsmålet: Spiser/drikker dere noe nå som dere ikke likte før??
Selv spiser jeg nok ikke noe som var skikkelig æsj før, men en del ting jeg helst ville slippe å spise før jeg ble gravid, som feks. paprika potetgull og kokte grønnsaker.. [&:] 

ja godt spm.....
jeg er blitt blod fan av appelsin juice, og jeg bare må ha ny stekt baguette med skinke og gulost!!!

hi hi dette sammen er jo bare sinnsykt godt!!! nam nam nam

ORIGINAL: Majka

Åjada!! Ingenting smaker som det gjorde før! Brødmat, sjokolade, ostepop, brus, juleskum, marsipan, leverpostei, hvitost, melk, tomatsauser av ymse slag... Blæh!! [:'(]
Og en hel masse andre ting.

Men for å snu spørsmålet: Spiser/drikker dere noe nå som dere ikke likte før??
Selv spiser jeg nok ikke noe som var skikkelig æsj før, men en del ting jeg helst ville slippe å spise før jeg ble gravid, som feks. paprika potetgull og kokte grønnsaker.. [&:] 

Jeg spiser leverposter, prim og hapå[&:] Har siden jeg var lite hata det, brekket meg av smaken. Men nå sitter jeg å spiser det på brødskiva sammen med snuppa om mårran[&:] Og Rødbetter! Guh! Får ikke nok av ost med rødbett på! [8D]

Har også mistet sjokoladelysten.. sier sitt at vi nå har hatt en stor toblerone en mnd i kjøleskapet. tidligere hadde den aldri overlevd en uke med meg som er sjokoladoman. Jeg har spist EN bit av den og den svellet i munnen..
Var en morgen jeg måtte ha nugatti, kjøpte, spiste et rundstykke med det, svellet i munn det og.. Usj. Sjokolade som er såå godt til vanlig! Bare tanken er ekkel nå...
Har også mistet litt lysten på potetgull, potetskruer og paprikabamser går, men kan ikke spise maarud potetgull i noen særlig grad før det smaker for mye fett. Elsket potetgull før så kanskej like greit.. :)
Cola er heller ikke det samme, smaker tamt og for søtt.
Litt trist noen av disse antilystene...

Hockeypulver og salt smågodt, enten de hesteskoa eller de salte månene som jeg bare har funnet på kinoen her i byen, de er et MUST! Kan dra på kino bare for å få salte måner :D
Ellers varierer det fra dag til dag hva jeg MÅ ha. Mannen får ikke akkurat velge middag for tiden... sitter på jobb og MÅ ha ørret og agurksalat, fiskeboller, eller calzone. Da blri det slik. hehe.
Og melk! Kald skummamelk er NAM... :)

Ingenting jeg ikke liker som jeg nå synes er digg nei, men vet ikke om jeg har prøvd noe heller...

Ja, jeg har også helt mistet lysten på sjokolade[8D] Gjorde det i forrige graviditet også, men da kom sjokoladelysten tilbake etter halvgått svangerskap - da måtte jeg ha litt hver dag igjen - så kanskje det skjer for deg også[;)][:)]

Men jeg har fått dilla på surt smågodt!!![8D][:D] Sure føtter er det beste, men det fant jeg ikke i butikken idag... også har jeg fått lakrisdilla, men den dillen var verst mens jeg var kvalm. Var vidunderkur mot kvalmen min[:)]

Det er masse middagsmat som jeg tidligere har vært kjempeglad i, som jeg nesten ikke orker lenger. Jeg har i det hele tatt liten matlyst. Spiser fordi jeg må, ikke fordi det er godt. [&:] 

Sånn hadde jeg å det frem til rundt uke 20, så kom den tilbake som bare det[:)] nå må jeg ha det hver dag.. er ganske vanlig å miste lysten på sjokolade første del av svangerskapet visst, skjedd for de fleste av vennindene mine også[:)] jeg er 22 uker nå, sniker bare litt rundt i kveld[;)] 

Jeg òg elsket sjokolade før, men nå klarer jeg ikke ren sjokolade lengre. Må blandes med noe liksom, f.eks kjeks...Og det er der hvor Safarikjeksen dukker opp hos meg![:D]

Oiii håper det ikke skjer meg [&:] Elsker sjokolade. Men jeg mp innrømme at det er ikke alt som er like godt som før, men det er fremdeles noe igjen som jeg liker [;)]

Back
Topp