Mista litt futten

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Ja jeg har det[&o]
Er konstant trøtt å sliten og har null overskudd for tia[:'(]
Dette lover bra til jeg skal begynne å jobbe om ei ukes tid...
Denne natt avvenninga har tatt siste rest av overskuddet mitt i tillegg til husbygging mm.
Jeg har en skikkelig sta unge som ikke skal sove hele natta, å i tillegg som regel sover under 1 time om dagen[>:][&o]

Måtte bare dele det med dere jeg[8D] Vet ikke helt hvorfor[8|]
Men nå vet dere det[8D][:)][8D]

Så det er en forklaring på hvorfor dere hører å ser så mye til meg om dagen.
Eller jeg er her inne, men gidder ikke / har ikke noe å skrive om[8D]

Hørtes veldig slitsomt ut[&:] Kan ikke du få sykmelding? Jeg sa rett ut at jeg klarte ikke  tenke jobb når snuppa ikke sov og bare skreik.

Sender deg masse trøsteklemmer!!!!!

ORIGINAL: cucurs

Hørtes veldig slitsomt ut[&:] Kan ikke du få sykmelding? Jeg sa rett ut at jeg klarte ikke  tenke jobb når snuppa ikke sov og bare skreik.

Sender deg masse trøsteklemmer!!!!!

Skal på jobb så får vi se, kanskje jeg får litt mere overskudd av å ikke gå sammen med ungene hele dagen[:)]
Tror å håper at det blir litt deilig å snakke med voksne mennesker igjen[:)]

Det er så sant. Jeg gruet meg veldig, men det gikk over all forventning. Får mer overskudd av å gå på jobb enn å bare være hjemme og gå rundt meg selv hele dagen[:D]

Hjelper på litt det å komme seg vekk, det kjenner jeg også selv om jeg er dautrøtt til tider!
Sender deg en STOR bli-våken-og-ha-mye-energi klem jeg [;)]

Mattis sover som regel en lang dupp på dagen, men er oppe minst (og da mener jeg minst) en gang i løpet av natta. Jeg jobber nå, men mannen er hjemme og tar seg av nettene, men hvordan det skal gå når han også skal jobbe... gjesp sier jeg bare!!! Så du er ikke alene! Var vel det jeg ville fram til! Stor klem [:)]

Huff, det høres slitsomt ut. Håper du får tilbake energien snart[:)]

Masse energistøv og en god klem sendes din vei[:)]

Back
Topp