Mista lille spira!

Babypåvei

Andre møte med forumet
I dag begynte dagen med kvalme og magesmerter! Tenkte det var et godt tegn og at nå vokser det bra. Men ut over ettermiddagen ble det mer og mer menslignende smerter og plutselig frisk blødning. Vondt i korsryggen og magen, kvalm og ville kaste opp. Var på legevakta og på gyn pol. Da kom det en blodkoagel. Var til ul.lyd som viste at alt var ute og at det var en spontan abort.. :'(

Hadde så lyst på denne julegaven som nå ikke er der lenger :-( men men får prøve på en vår baby :-) noen erfaringer med å lenge vente før man prøver igjen?!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Så trist å høre :(

Jeg tror de anbefaler å vente en syklus, men dette vet sikkert andre bedre enn meg.

Sender deg en stor klem <3

Uff, dette var trist lesing :( vet ikke noe om prøving etter sa, men ønsker deg masse lykke til!

27.12.14
02.06.10

Jeg hadde en missed abortion i januar.. Veldig trist, men da var nok ikke alt som det skulle... Det positive er jo at man vet man kan bli gravid, og kroppen er veldig mottagelig etter dette..så
Vi fikk beskjed om å vente en syklus.. Og er nå gravide igjen, uke7. Så bare bruk tiden sammen og så er det bare å prøve igjen

Masse lykke til!

Så trist å lese :(

Mitt tips er å prøv å ikke legg for mye press på deg selv. Eg så stadig for meg et tidspunkt eg ville bli gravid innen. Hver måned ble eg like skuffet. Det tok 5 perioder før kroppen min var helt i rytme, og plutselig satt spiren.

Kos deg med de tingene du ikke kan som gravid, slapp av, nyt din mann og varme sommernetter i senga ;-)

Lykke til videre!!! <3

Uff, så trist å lese.. :( Håper spira sitter fort :)

Mistet i nov 13 og gikk rett i kjelleren, fikk og beskjed om å vente en syklus pga slimhinnene.. Men vi var litt for uforsiktige og nå er jeg 23 uker på vei... så Lykke til, neste gang sitter spiren i 9 mnd;)

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Det var trist å lese :( Stakkars deg!!
Ønsker deg masse lykke til og håper det klaffer fort for dere igjen...
God klem

Uff så trist :( Kan jeg spørre hvor langt du var på vei? Håper du blir raskt gravid igjen! Er jo ikke så aller verst p få vår baby heller da <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så trist :) Håper du blir gravid igjen fort når dere er klare igjen.
Klem

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Huff jeg ønsker deg god bedring og lykke til.

Datteren min ble forresten til på syklus dag 8 etter en SA.

Jeg mistet i februar 2014 i uke 5-6, men er nå gravid igjen og denne gangen vet jeg at det skal gå bra. :)Jeg ventet en syklus før jeg ble gravid igjen.

Så trist at du mistet. :(
Lykke til videre, håper dere lykkes fort når dere er klar igjen. :)

Så trist :( Lykke til videre, håper spiren sitter raskt igjen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trist! Ta vare på hverandre.
Lykke til med nytt forsøk! :-)

Uff så trist :( Kan jeg spørre hvor langt du var på vei? Håper du blir raskt gravid igjen! Er jo ikke så aller verst p få vår baby heller da <3

Var 7 + 1 :'( ja en vår baby høres bra ut!!

Så forferdelig trist :( håper spiren sitter fort igjen! Er jo positivt at kroppen rydder opp når noe ikke er som det skal være, men er jo selvfølgelig skikkelig sørgelig at det skjer! Masse lykke til videre :) klem fra meg

Uff Masse lykke til til deg også ❤️

Back
Topp