Mista interessen for puppen!

Chubchubs

Flørter med forumet
Joda, jeg har jo tenkt at jeg skulle amme så lenge det falt oss naturlig begge to, gjerne få til å amme et år.

Men så har jeg begynt i jobb, og har da trappet ned på dagtid, og ammer bare om kvelden, natt og morgenen.
Men hun virker ivrig og glad når jeg legger a til ved puppen, men så bare tuller hun når hun sutter. Smiler, ler, babler, "tafser" og leker. Så hun syns det er kos å leke med puppen, men hun er ikke interessert i melk av den lenger :(
Det er egentlig greit å slutte med amminga altså, men siden hun fortsatt spiser om natta, så synes jeg det er mindre slit å dra fram et bryst enn å lage til ei flaske. Men vanskelig å bare ha melk til ett måltid i døgnet..

Huff da :(

Her er det også blitt mer tull ved puppen og stusselig i og med han ikke vil spise nok fast føde heller. Veldig spent på neste kontroll for nå har han strekt seg veldig og jeg synes han virker så tynn :(

Savner nesten tiden da han bodde ved brystet- da var nok næring aldri et spørsmål.

Nå tenkte jeg; å, så deilig:-p Men vi har alle forskjellige babyer og opplevelser, så det var bare min tanke;-)

Ja, det er forskjellig hvordan man opplever det :) kjenner jeg har litt blandede følelser. Men siden jeg skrev innlegget, har hun nå også sluttet å drikke om natten, så da behøver jeg ikke å holde på den lenger. Og DET er deilig :)
Jeg kunne drikke juleøl i går og :) første alkoholholdige drikke siden juni/juli 2013 :p

Back
Topp