Mista el slimet

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Siden neste stopp blir søknad til ivf, spør jeg her. Noen som har erfaring? Før fikk jeg allitd masse el slim, og påfølgende ømme pupper i dpo land, dette har vært et sikkert tegn på el, og hadde også dette da jeg ble gravid med lillemann. Dette har jeg kun hatt en gang siden fødsel, og ikke sett snurten av siden. Har el i følge temping, men tror jeg har "dårlige" eggløsninger.. Hva er grunnen til at jeg ikke får dette lenger montro?

Det er ødtrogenet i kroppen som gjør at vi skiller ut slim før og under EL. Verdiene dine kan være lavere nå enn før, men kan også hende at slimet holder seg på innsiden og at du derfor ikke legger merke til det.. (?)

Det er ødtrogenet i kroppen som gjør at vi skiller ut slim før og under EL. Verdiene dine kan være lavere nå enn før, men kan også hende at slimet holder seg på innsiden og at du derfor ikke legger merke til det.. (?)
Tusen takk for svar! Har gått på letrozol nå siste månedene, og noe ala pergo denne ppen, men likevel ikke fått noe slim eller ømme pupper. Finnes østrogen i noen form man kan ta i forkant av el? Er helt grønn på dette så sikkert dumt spm. Frykter også at progesteronnivåene mine er lave, da jeg lå helt i grenseland for å ha hatt el den ppen jeg tok blodprøver for bekreftelse.

Tusen takk for svar! Har gått på letrozol nå siste månedene, og noe ala pergo denne ppen, men likevel ikke fått noe slim eller ømme pupper. Finnes østrogen i noen form man kan ta i forkant av el? Er helt grønn på dette så sikkert dumt spm. Frykter også at progesteronnivåene mine er lave, da jeg lå helt i grenseland for å ha hatt el den ppen jeg tok blodprøver for bekreftelse.

Ingen gode tips på hva man kan ta dessverre, og ville jo trodd at både Letrozol og Pergo ville gitt et bra boost i hormonnivåene... merkelig.
Ville presset gyn litt ift å få sjekket mer.
Lykke til!

Ingen gode tips på hva man kan ta dessverre, og ville jo trodd at både Letrozol og Pergo ville gitt et bra boost i hormonnivåene... merkelig.
Ville presset gyn litt ift å få sjekket mer.
Lykke til!
Ja pergo gjorde susen sist, men har merka fint lite denne gangen, så skjønner ikke hva som har skjedd.. Får ta å ringe gyn ja og få ta en ekstra sjekk :) Takk for det!

Hos meg er det veldig opp og ned fra mnd til mnd. Noen mnd ingenting og andre ganger mye!

Back
Topp