Missunnelig..

Mamma2013

Gift med forumet
Æh, kjenner jeg blir så missunnelig på alle som er gravide/får baby nå.. Bror til sambo og samboern hans har termin 3. september, så kan jo skje når som helst nå.. Har to skolevenner som også har fått nå, og i går fikk jeg vite at tanta mi som også er faddern til Emma venter liten i februar, wææ, jeg er babysjuk....

*Emma020213*
*på app'n*

Æh, kjenner jeg blir så missunnelig på alle som er gravide/får baby nå.. Bror til sambo og samboern hans har termin 3. september, så kan jo skje når som helst nå.. Har to skolevenner som også har fått nå, og i går fikk jeg vite at tanta mi som også er faddern til Emma venter liten i februar, wææ, jeg er babysjuk....

*Emma020213*
*på app'n*
Bare å kjøre på da:-) hehe

Har veldig lyst, men samboern vil vente litt :) Så må nok smøre meg med litt tålmodighet :p

*Emma020213*
*på app'n*
Samme som her, da. Er derfor jeg håper at cerazette plutselig skal slutte å funke.:p

* okt08 og jan13 <3 *

Begynner nok å prøve på nummer to neste sommer her,men da er det fruen sin tur... Jeg må nok vente en 4-5 år til det blir min tur igjen... Stebror har akkurat fått sin tredje nå, og er litt misunnelig på lille gullet deres ja! Men godt at lillen begynner å bli ligg større også da! Det har vært noen hektiske måneder :)

Ja, alt til sin tid. Er jo viktig at en er klar for det, og at man er enig med den andre parten :-) kjekt at det er fruen sin tur neste gang da. Skumle gjerne sett at mannen min tok neste svangerskap ;-) haha..
Ja- det hadde vært fantastisk å kunne overlate svangerskap og fødsel (og våkenetter?) til partneren :-)

Ja- det hadde vært fantastisk å kunne overlate svangerskap og fødsel (og våkenetter?) til partneren :)
Ja om han bare kunne ta en våkenatt eller to... -.- :P

Synes det er så ekstra koselig nå når jeg får vite at folk er gravide, alt de har å glede seg til å se frem til! Lillebabyen min har jo blitt så stor!!! Har vært noen hektiske mnd ja.. Men likevel gleder jeg meg masse til neste gang :) og å gå gravid <3

❤25/2-13❤

Back
Topp