Missunnelig på dere med termin først...

Mamma til Theo

Forelsket i forumet
JA, det er jeg! :cussing
Hehehe...neida...såeh...joda:
-For melder følelsene seg tilbake....de idiotiske følelsene jeg hadde da jeg hang på BV med førstemann i magen i 2009:
-At alle fødsleshistoriene kommer som perler på en snor, mens jeg sitter der foran PCen og er mongo-utålmodig med et "dønn umodent underliv" (som gynekologen greide å formulere da han skulle ta en GU-status av meg i uke 38)

-Hadde sååå lyst til å være en av de som skrev "Guh kor kjekt, nå har slimproppen gått" eller "Jordmor sa jeg var 3 cm, nå nærmer det seg" eller best av alt: være en av de som skrev: "Vannet har gått!!"

-Men neheiiiida. Jeg satt der lenket foran PCen i Juli 2009 med termin 29 juli og leste alle fødselshistoriene mens jeg var på min 4.kopp med bringebærblad-te og var hakket fra å løpe ut i hagen for å hoppe hoppetau med klesklyper på brystvortene...

"Tenk så fint det hadde vært å ha termin 1 juli!" :happy119 OH YES!!
Jeg presiserer at jeg er kjempeglad for alle som kommer til å gjennomgå en vellykket fødsel før meg!!
Men husker bare så utrolig godt hvor fødegal og selvmedlidende jeg ble sist gang.Haha..utrolig sært, men samtidig ikke så sært..? Jeg mener: Er det flere av oss her inne? Rop ut! hehe :happy093.

Denne gangen har jeg tidlig termin. Men fotstår følelsen. Hadde termin 14 mars sist, ble satt igang 27.. da hadde d poppet babyer siden midten av februar... var liksom ikke så spennende med min historie da... Håper virkelig ikke på å gå 2 uker over denne gang. ..

Kansje jeg begynner med noe trampoline kunst i starten av juli:):)

Har ikke merket noenting som skulle tilsvare fødsel i nærmeste framtid jeg eller, så vi kan sitte her vi :)
Nå er jeg bare 34 uker, så vil nok gjerne vente noen uker til før det setter igang jeg. Men kommer nok til å merke det ja, når babyer begynner å ploppe ut på alle kanter :)

jepp ! jeg bare føler at plutselig så sitter jeg der og det er blitt AUGUST! typisk! (termin 20 juli) og da blir jo ikke akkurat han noe mindre av 2 uker på over tid! :P jeg er også 34 uker så han kan vente noen uker til .. men BANK*I*BORDET! hihihihihi

Er en av de med tidlig termin, men har snoket på mai og juni lenge. Men så er jo ikke det vår måned så det blir nok ikke det samme;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har også termin slutten av juli, er i uke 33 nå. Men først nå at jeg virkelig har begynt å kose meg med graviditeten, så stresser ikke. Har mye igjen å gjøre også. ;)

Men veldig koselig å høre om de som føder tidlig da! :)

Hihihi... Ja. Du beskriver det i grunn for alle. Skjønner godt hva du mener. Man psyker jo seg selv helt ut!! :D Er litt sånn som Gizom sier, at vi med termin først har fulgt juni babyene og føler at det snart er vår tur. Så det hjelper lite å ha termin tidlig :( Så kommer det selvsagt noen med termin 15. Juli før oss i køen..;) og vi blir missunnelig..
Dere som har termin på slutten må jo følge litt med på august.. For da er dere liksom " først ute" ;)

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

JA, det er jeg! :cussing
Hehehe...neida...såeh...joda:
-For melder følelsene seg tilbake....de idiotiske følelsene jeg hadde da jeg hang på BV med førstemann i magen i 2009:
-At alle fødsleshistoriene kommer som perler på en snor, mens jeg sitter der foran PCen og er mongo-utålmodig med et "dønn umodent underliv" (som gynekologen greide å formulere da han skulle ta en GU-status av meg i uke 38)

-Hadde sååå lyst til å være en av de som skrev "Guh kor kjekt, nå har slimproppen gått" eller "Jordmor sa jeg var 3 cm, nå nærmer det seg" eller best av alt: være en av de som skrev: "Vannet har gått!!"

-Men neheiiiida. Jeg satt der lenket foran PCen i Juli 2009 med termin 29 juli og leste alle fødselshistoriene mens jeg var på min 4.kopp med bringebærblad-te og var hakket fra å løpe ut i hagen for å hoppe hoppetau med klesklyper på brystvortene...

"Tenk så fint det hadde vært å ha termin 1 juli!" :happy119 OH YES!!
Jeg presiserer at jeg er kjempeglad for alle som kommer til å gjennomgå en vellykket fødsel før meg!!
Men husker bare så utrolig godt hvor fødegal og selvmedlidende jeg ble sist gang.Haha..utrolig sært, men samtidig ikke så sært..? Jeg mener: Er det flere av oss her inne? Rop ut! hehe :happy093.

Har termin 28 juli, så jeg er misunnelig selv "/ kjipt å se alle få før meg :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg merker også at jeg begynner å bli utålmodig. Har termin 17, så han lar nok vente på seg, men med alle plager etc hadde det vært veldig kjekt om han fant ut at han kunne komme litt før. Med min flaks går jeg sikkert over termin ;)

Ah...får vel følge litt med på august og poste fødehistorien min der også :-) Så kan jeg på en måte si eddabedda og videreføre utålmodigheten og sjaulusien :taunt010

Det er nok ikke så kjekt når "alle andre" føder og man sitter der og venter. Jeg snek såpass mye i køen forrige gang, så nå er det helt greit om hun venter til riktig måned. Når jeg tenker etter så kom jo både eldste og nummer to i en annen måned enn jeg hadde termin, så denne gangen skal jeg vente (såfremst lillegullet ikke har andre planer) :)

Forstår hva du mener, jeg er vel en av de som har termin sist her inne, 30 juli!!!!! Lenge å vente. Men har hatt en del modning så vi får no se hva det blir til. Jeg er ganske sliten om dagen så håper på litt tidligere fødsel, men ikke nå når eg bare er i uke 32...

Jeg skjønner deg veldig godt og er der selv. Har hatt en god del plager fram til nå og blir jo ikke bedre. I tillegg har jeg fått svangerskapsdiabetes, så kan nesten ikke spise noe som helst som er godt og spiser derfor altfor lite og blir stadig kontroller. Greit å bli fulgt opp, er ikke det, men jeg eier ikke energi. Samtidig vil jeg jo ikke at han skal bli født altfor tidlig og vil ha med meg de 2 ukene ekstra med pappaperm og ikke noe særlig for tidlig for å få det til å gå mest mulig opp med permisjon og ferie fram til barnehagestart til neste år. Har termin 18./19. og må si at fra 1. juli er jeg virkelig klar. Da har jeg ikke lyst til å gå lenger. :(

Sniker litt.... :)

Jeg hadde termin 29. november forrige gang, og hang på novemberforumet. Kjenner meg godt igjen :P Nå har jeg UL-termin 29. september (med menstermin 2. oktober) og henger på oktober ;) Myyye kjekkere å være den som er kommet lengst, hehe :P

Ah...får vel følge litt med på august og poste fødehistorien min der også :-) Så kan jeg på en måte si eddabedda og videreføre utålmodigheten og sjaulusien :taunt010
Det høres ut som en god plan:)

Kjenner meg nok litt igjen jeg også, det fortsetter jo også! Ikke så interessant med den 50ende 3-måneders-kontroll-historien akkurat... Men om det er en sann plage så syns jeg du skal skrive en liste med alle fordelene ved å ikke føde før termin som du kan tenke på når misunnelsen gnager som værst ;)
(tips: to uker ekstra perm etter 1.7., større baby har bedre forutsetning for ALT, storebror kan få enda etpar uker med alenekos, du rekker fylle opp den skuffen i frysern med deilig bakst og etpar lasagner osv osv)

Back
Topp