missme...

Bebibooms

Gift med forumet
hva er bounty kuler?

mmmm...snax!! åssen lager du de da?

de skal jeg jaggu lage i morgen... [:D] så hææærlige ut...[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

Skal prøve å få dyppa mine i kveld om Mari sover. Kommer til å bli kvalm, men nam, nam, nam!!![:D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Skal prøve å få dyppa mine i kveld om Mari sover. Kommer til å bli kvalm, men nam, nam, nam!!![:D][:D]

fadern asså... jeg er sååå spisesyk om dagen... men er super flink for tiden... men klarer snart ikke holde meg mer....[&:]

åssen går d m vekta di?? du oppdat rett etter fødsel... skjer nå dah?? [:)]

fadern asså... jeg er sååå spisesyk om dagen... men er super flink for tiden... men klarer snart ikke holde meg mer....[&:]

På slutten var jeg så lei av å være dårlig at jeg spiste akkurat det jeg hadde lyst på når jeg hadde lyst på det...[8D]
Så glad for at jeg koste meg litt mens jeg kunne! [;)]

Ja, vekta ja...[8D] Er 1kg under startvekta nå![;)] Dvs. opp 10kg og ned igjen 11. Men så har jeg sittet innesperra i kulden. Kun blitt 2-3 turer de siste 4 ukene...[>:]
Satser på minst 3 turer i uka etter nyttår, helst hver dag..[;)]
Og så må jeg finne frem igjen rockeringen!![:D]

skal å handle til bounty kulene nå...[:D]

På slutten var jeg så lei av å være dårlig at jeg spiste akkurat det jeg hadde lyst på når jeg hadde lyst på det...[8D]
Så glad for at jeg koste meg litt mens jeg kunne! [;)]

Ja, vekta ja...[8D] Er 1kg under startvekta nå![;)] Dvs. opp 10kg og ned igjen 11. Men så har jeg sittet innesperra i kulden. Kun blitt 2-3 turer de siste 4 ukene...[>:]
Satser på minst 3 turer i uka etter nyttår, helst hver dag..[;)]
Og så må jeg finne frem igjen rockeringen!![:D]

flink du er da snupsi....[:D] jeg er laaangt bak... hehe....

dytt

Du var nå så flink å kvitte deg med alt g mer sist. Tror ikke det blir noen sak for deg!![;)]

Back
Topp