missme!

Tjukkaaa

Forumet er livet
FYI - bildene er ikke der ENDA så dont worry [:D] og bilde av lekekjøkkenet kan jeg prøve å finne - evt ta et nytt[:)] kostet 900 mener jeg på toys r us i sandvika[:)]. Du finner den ikke på nettsiden og den lå liksom bare helt gjemt for alle plastkjøkkenene når jeg var der. Virket nesten som at den var ikke verd å vise frem - Den er knallfin - god kvalitet på den siden det er tre "all the way" og en megahit både for Alis og andre barn[:)][:)][:)][:)]

Det så driiitfint ut!! Har aldri sett noe sånt de få gangene jeg har vært på Toys r`us...[>:]

Er suuupermisfonøyd med Anna sitt kjøkken. Men hun leker mye med det da...[8D]

Hva endte du opp med til Anna da?

Det som jeg liker med Alis sitt er at det er en kjøkkenøy liksom, så på ene siden er det vask og skap under, "kritt-tavle" oppe, og på andre side er mikrobølgeovn oppe og ovn under benken[8D] og såklart en telefon (???[8|][8D]) som henger på siden[8D][8D]

Går og leter etter bilder jeg[:)]

Dårlige mobil bilder - men får duge[8D]

telefonen henger så på den siden som ligger mot veggen[8D]

For et utrolig fint kjøkken!!! Jeg leta meg ihjel etter et fint trekjøkken i fjor før jul, men eneste jeg fant var et lite et.
Det er fint altså, men så lite og puslete...[:'(]

Kjempe flott sammensatt/løsning.
Vi ente med IKEA sitt for jeg fant bare plast rundt forbi.
Kjøpte plast først, men endte med å kaste det, for snakk om ustabile saker.

ORIGINAL: RedFrost

Kjempe flott sammensatt/løsning.
Vi ente med IKEA sitt for jeg fant bare plast rundt forbi.
Kjøpte plast først, men endte med å kaste det, for snakk om ustabile saker.

Vi har plast ute i hagen, det fungerer kjempefint![;)] Bare spyle av det innimellom.. Men ville aldri hatt det inne...[8D]

Back
Topp