MISSME!!!! Eller andre canada goose-jenter

Vand

Forumet er livet
kjenner dere til manneversjonene av dunjakkene?

fant en jakke som het mens expedition parka sort....

er det en parkas, altså lang? vil tro det siden den heter parka, men vet dere om den er langlang?[8|]

den var lang..........tror jeg..................... mannen er så lav, er redd han forsvinner helt hvis jeg kjøper han en parkas[&:]

nei nå må dere svare meg her! [>:][8D] dere får ikke lov til å ha ett liv når jeg trenger hjelp[>:][8D]

Er sånn missme-canada-goose-jakke dødsvarm? Eller er det bare en sånn utenpå-vindtett-jakke?

Den er lang, damevarianten av den er vaffal lang [:D] OG VARM!!! Etter hva jeg har sett da

ORIGINAL: KathMor

Den er lang, damevarianten av den er vaffal lang [:D] OG VARM!!! Etter hva jeg har sett da

takk!

fant en annen en.................. men tør jeg bestille fra utlandet tro? [8D][&:][8D]

hahah!!! oppdaget TO nettsider der prisen var svimlende lav! [;)] dobbeltsjekket litt og det er piratkopier! Her må man ha tunga rett i munnen! [;)]

er denne siden til å stole på tro?[8|]

http://www.canada-goose-jackets.net/black-canada-goose-chilliwack-parka-p-180.html

De nådde ikke så langt ned på mannen. Han er jo veldig høy, men jakka dekka kun halve rumpa...[;)]

Jeg har kjøpt tidenes aller varmeste jakke altså!!!![:D][:D] Fryser ikke lenger!!![:D][:D][:D]
Kan anbefales.

Men skummelt å kjøpe sånn da. www.canada-goose.com har liste over alle autoristerte forhandlere. Også nettbutikker..[;)]

Back
Topp