MissMe! aller andre som kan manduca

KathMor

Forumet er livet
Vet dere hvordan de bitte små skal sitte i den? Tenkt eå prøve for gøy - men vet ikke hvordan jeg skal plassere beina [&:][8|]

Du skal ha spedbarnsinnlegget melom bena, så skal beina ligge i froskestilling inni bæreselen..
Har prøvd på lillesnuppa og hun likte det![:D]
Ikke lenge til de kan ha beina i spagaten..[;)]

ahhh.. prøvde med beina rett ut jeg da.. kan ikke sånn froskestilling.. hvordan det innlegget mellom beina? [8|]
men hun vil ikke legge ned hodet på meg, og holder hodet langt bak så hun kan se meg, virker ikke som hun likte seg så godt der... hmmm... For de skal vel i teorien lene hodet på kassa vår når de er så små? Helt blank her jeg [8D]

ORIGINAL: KathMor

ahhh.. prøvde med beina rett ut jeg da.. kan ikke sånn froskestilling.. hvordan det innlegget mellom beina? [8|]
men hun vil ikke legge ned hodet på meg, og holder hodet langt bak så hun kan se meg, virker ikke som hun likte seg så godt der... hmmm... For de skal vel i teorien lene hodet på kassa vår når de er så små? Helt blank her jeg [8D]

Forlenger du ryggen på selen? Da får ikke lillesnuppa til å hive seg bakover!
Viktig at DU puster rolig og ikke stresser, de kjnner så fort at vi stresser og trives derfor ikke.

Froskestilling: Ta begge føttene i neven din og bøy knærne oppover. Da skal de "spre" beina inn mot magen din.
Ikke lett å forklare uten å vise det..[8D]

Back
Topp