missliker:-( (meg selv)

liten og sliten

Betatt av forumet
eller rettere sagt hater meg selv:-( hater meg selv for at jeg fremdeles savner mannen min etter alt det dumme han har gjordt..at jeg ikke fikk sove igjen inatt fordi jeg så han igjen i går,første gang på mange uker.at jeg er litt sjalu på barnet vårt som får kos og kjærlighet fra han:-( når han som jeg var gift med og hadde full livs pakke sammen med ikke vil ha meg,hvem faen vil ha meg da???[:(] og hvem skal passe på meg vist jeg blir syk?:-(  jeg føler meg så alene.meningen med livet for meg er mann og barn,så hvordan skal jeg gjøre dette uten mann da?[:(] det er jo en god stund siden han dro,men føler fremdeles at hode bare er tomt:-(

Uff a meg[:(] Skjønner du er lei deg, men jeg er sikker på at med tiden vil du få det mye bedre.
Klem til deg[:)]

Stakkars deg
 Men jeg er sikker på at det er mange som liker  deg , selv om du ikke gjør det akkurat nå.
Å miste noen man elsker er det verste i hele verden!!!!

Finn EN ting , bare EN ting som du oppriktig synes er positivt med degselv og tenk på det når du er lengst nede!!!!!!

Jeg er sikker på at du har mange positive ting med degselv da !!!!
Og snart, er det vonde over og du kan puste igjen!

tenkt på at det kommer en dag da du ikke rivse i stykker innvendig når du ser han. Det kommer en dag da denne tiden blir som en svak tåke i hukommelsen. Det er ett lys i tunnellen. noen ganger er det sterkere enn andre dager, men det er der[:D]

Det ordner seg for snille piker vet du

ORIGINAL: Lois Lane

tenkt på at det kommer en dag da du ikke rivse i stykker innvendig når du ser han. Det kommer en dag da denne tiden blir som en svak tåke i hukommelsen. Det er ett lys i tunnellen. noen ganger er det sterkere enn andre dager, men det er der[:D]

Det ordner seg for snille piker vet du

prøver så godt jeg kan å få til det du skriver her...noen mnd siden han dro nå...og nå hadde jeg endelig klart å holde meg flytende og ha det greit en stund..men så blir jeg slått i bakken igjen og har det så ont[:(]og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nesten

Det som er den beste kur, er rett og slett å skaffe seg en ny mann [:)]. Jeg skjønner at du ikke orker å tenke på dette akkurat nå, men plutselig så finner du en annen og alt det gamle virker som fjern historie. Selvbildet får seg en knekk, men som regel er det selvbildet ofte feil og alt for negativt.

ORIGINAL: Proserpine

Det som er den beste kur, er rett og slett å skaffe seg en ny mann [:)]. Jeg skjønner at du ikke orker å tenke på dette akkurat nå, men plutselig så finner du en annen og alt det gamle virker som fjern historie. Selvbildet får seg en knekk, men som regel er det selvbildet ofte feil og alt for negativt.

er ikke så enkelt når en har masse unger og bor langt uti "ødemarka" på landet:-(  på en liten plass...de vokser ikke akkurat på trær for å si d slik..

huff....høres ikke lett ut..
Men man kan faktisk være lykkelig som singel også....det går faktisk an..
Selv om du ikke ser det nå,så er det lys i enden av tunellen..=)

Back
Topp