Missfornøyd

Kattt

Forelsket i forumet
Vi har plutselig fått en veldig misfornøyd jente i huset... Det har vart i nå ca 1 uke, og dette skjedde liksom bare over natten føler jeg. Er det trass allerede?? Føler jeg gjør noe galt... Hun hyler om hun ikke får det som hun vil, hun klyper og slår heeeletiden, og er stort sett misfornøyd med alt :p jeg kjenner jeg blir litt gæren. Noen råd???
 
Hehe.. ikke meninga å le, men Olai hyler også voldsomt når han ikke får det som han vil..skikkelig grining med svære tårer. Men har trua på at det eneste vi kan gjøre er å være konsekvente, så har jeg et håp om at det går seg til etterhvert :) Klyper og slår gjør han derimot ikke, men de er jo i en veldig utprøvende fase så kan jo være hu er på testern for å se hva som skjer. Man må nesten bare gjenta at det ikke er greit og evnt.ta dem vekk... det er stort sett enklere for de små å forstå et nei hvis de blir tatt ut av/bort fra situasjonen. Nå veit ikke jeg hvor "langt framme" hu er, men er det f.eks flere ting hu kan få prøve og gjøre sjøl(særlig i forhold til mating), kanskje det er tida for noen andre/mer utfordrende leker? Har dessverre ingen konkrete råd, men bare tanker jeg sjøl har tenkt i forhold til Olai :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ingen råd dessverre :) Lillebror blir skikkelig sint hvis han ikke får viljen sin, men blid og fornøyd ellers :) Han skjønner hva nei betyr, for da ser han på meg med "skøyerblikket" og fortsetter med det han gjør for så å hyyyyle når jeg tar han bort :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ingen råd eg heller. Lillebror har hatt en sånn skrike viss han ikkje får viljen sin periode han også..:/ hender og at han biter storebroren(kun han) også.. men lurer på om det er for å få oppmerksomheten hans..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Takk for svar!!! :) og gode tips, godt å se at det ikke bare er her det er utfordringer! ! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp