Missfarget utflod svaaaak rosa / Oppdatert

Hobbit

Elsker forumet
Hei i dag oppdaga jeg at utfloden min var blitt saaaaak rosa. Jeg har hatt soppinfeksjon og i går da vi hadde sex svei det og verket som pokker så jeg har en misstanke om at det er det som er skylden.Jeg blør eller har missfarget utflod når jeg har sopp selv om det ikke er vanlig vet sopp. Sist jeg var gravid så begynte jeg å blø etter sex så er jo igrunnen vant til det.......

Hva tror dere skal jeg kontakte legen min på mandag ? jeg er så redd for å miste siden vi har prøvd i 2 år nå :/
--------------------------------------------------------------------------------------------

Oppdatering I dag mårest komm det myebrunt  blod i do men nå i sta komm det ingen ting når jeg tissa. Har litt små murringer men ikke kjempe vont. Skal til UL kl 14.15 for å se om det er noe igjen  der eller om det er over :(. Håper <3  men frykter det vertste :(.
Kryss fingrene for meg i dag da jenter :)

Sory ekkle dettaljer ;)

Kan svært lite om akkurat det, så jeg ville kontaktet lege. Hvis du har sopp bør du vel få noe for det?

Vet forresten også at når vi blir gravide, så øker blodprosenten og slimhinnene i kroppen blir mer ømfintlige... Bl annet blør mange neseblod, og man kan lett blø fra tannkjøttet. Vi får også økt blodtilstrømning i underlivet, så jeg tror det er normalt å kunne blø bittelitt, spesielt under samleie...? (Rett meg hvis jeg tar feil...) Men blør du mye må det jo uansett sjekkes...Ta kontakt med legen for sikkerhets skyld, du...

Det er fortsatt rosa / brun utflod Men det kommer mest når jeg går på do å tørker meg. Får ikke bestilt time til lege før i morgen tidlig :(. Kjenner jeg gruer meg er så redd for at vi skal miste den lille babyen vår :(  siden dette er første graviditet på 2 års prøving :(. Håper det er pga sopp infeksjonen  at jeg blør og at jeg kann få beholde spira i magen :).

Hobbit skrev:
Det er fortsatt rosa / brun utflod Men det kommer mest når jeg går på do å tørker meg. Får ikke bestilt time til lege før i morgen tidlig :(. Kjenner jeg gruer meg er så redd for at vi skal miste den lille babyen vår :(  siden dette er første graviditet på 2 års prøving :(. Håper det er pga sopp infeksjonen  at jeg blør og at jeg kann få beholde spira i magen :).

Det høres jo forholdsvis ufarlig ut så langt, og kan vel godt være pga sopp, jeg blør lett selv også ved soppinfeksjon forrsten,  men skjønner godt du blir bekymret! Jeg var selv på sjekk i går, og der bekrefta de at det blør litt fra livmorhalsen men den er så og si lukka. De kunne se fostersekk på rett plass og det trengte ikke være noe å bekymre seg for sa de. Det er vanlig for mange å blø litt... Vet at jeg godt kan prøve å trøste men det hjelper nok lite.. Få deg en sjekk så slipper du nok å være så bekymret! 
God klem til deg!!!

Bor du i Ålesund eller husker jeg feil ? I så fall ringte du til sykehuset å fikk komme dit ?. Er redd de skal si at de ikke vil ta meg inn :(.

Hobbit skrev:
Bor du i Ålesund eller husker jeg feil ? I så fall ringte du til sykehuset å fikk komme dit ?. Er redd de skal si at de ikke vil ta meg inn :(.

Var via legevakta på skodje, de sjekka meg nedentil og fant blødning fra livmorhalsen men de har ikke UL der. Hun sa hadde det vært bare blødning ville hun sendt meg hjem, men pga smerter kun i èn side, måtte de sjekke at det ikke var svangerskap utenfor livmora. Så spørs om de vil ta deg inn.. Du kan jo prøve og si at du er veldig veldig bekymra.. eller du kan si du har vondt i en side av magen (selv om det kanskje ikke er helt sant).. da sjekker de det vel sikkert...

Back
Topp