Hobbit
Elsker forumet
Hei i dag oppdaga jeg at utfloden min var blitt saaaaak rosa. Jeg har hatt soppinfeksjon og i går da vi hadde sex svei det og verket som pokker så jeg har en misstanke om at det er det som er skylden.Jeg blør eller har missfarget utflod når jeg har sopp selv om det ikke er vanlig vet sopp. Sist jeg var gravid så begynte jeg å blø etter sex så er jo igrunnen vant til det.......
Hva tror dere skal jeg kontakte legen min på mandag ? jeg er så redd for å miste siden vi har prøvd i 2 år nå :/
--------------------------------------------------------------------------------------------
Oppdatering I dag mårest komm det myebrunt blod i do men nå i sta komm det ingen ting når jeg tissa. Har litt små murringer men ikke kjempe vont. Skal til UL kl 14.15 for å se om det er noe igjen der eller om det er over :(. Håper <3 men frykter det vertste :(.
Kryss fingrene for meg i dag da jenter :)
Hva tror dere skal jeg kontakte legen min på mandag ? jeg er så redd for å miste siden vi har prøvd i 2 år nå :/
--------------------------------------------------------------------------------------------
Oppdatering I dag mårest komm det myebrunt blod i do men nå i sta komm det ingen ting når jeg tissa. Har litt små murringer men ikke kjempe vont. Skal til UL kl 14.15 for å se om det er noe igjen der eller om det er over :(. Håper <3 men frykter det vertste :(.
Kryss fingrene for meg i dag da jenter :)