"Missekonkurranse"

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Så det var noen på generelt som hadde det på sine terminforum, noen som har vært borti det? Virket morsomt, men vet ikke helt om det er stemning for det her eller hvordan man gjennomfører det :-P

Trodde det ratt hadde vært slik her jeg? :p mener å ha lest (kanskje momsa? ) "juni 13 mest skravlete" eller noe :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke assa. Kan ha vært før jeg joina her :p

Trur ikke vi har hatt det. Og isåfall så bør det gjøres på en måte som gjør at ikke noen sitter igjen med "reste titler" om du skjønner. Typ, blir valgt sist i gym timen på ung.skolen greie. Har sett på div forum at det OFTE blir sånn. De populære først, rester til resten.

Trur ikke vi har hatt det. Og isåfall så bør det gjøres på en måte som gjør at ikke noen sitter igjen med "reste titler" om du skjønner. Typ, blir valgt sist i gym timen på ung.skolen greie. Har sett på div forum at det OFTE blir sånn. De populære først, rester til resten.

Det skulle vi klart å få til :-) For helt enig med deg, det kan fort bli sånn! Hva med at de som vil være med skriver det i en egen tråd, så tar vi for oss en og en, i den rekkefølgen de skriver seg inn f.eks. Og kommer med forslag på hva som kunne passet og så ta den som passer best? Eller ble det for komplisert? :-P

Husker vi skulle finne grisenavn til alle da vi var russ.."sparkeltryne" ble ikke akkurat glad for grisenavnet sitt..huff ..(var ikke i min klasse så visste ikke det navnet ble gitt før det ble gjort)... men da ble det typisk restenavn til de "mest usynlige"..ikke noe greit med sånne titler hvis det blir "siste valg" som ugla sier.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns i utgangspunktet det er gøy, men tror nesten jeg vil fraråde det. Vi hadde det på mitt gamle terminforum og det ble bare rabalder og holdt på å ødelegge hele gruppa.

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns i utgangspunktet det er gøy, men tror nesten jeg vil fraråde det. Vi hadde det på mitt gamle terminforum og det ble bare rabalder og holdt på å ødelegge hele gruppa.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, vi har alt prata om det. :) Hehe.

Droppes det da? :p

Hahah, dere to kan jo gjøre det da. :p Så kan vi andre forbli venner :p

Back
Topp