Miss Mai - OllieBollie Du er en utrolig flott person, du inkluderer alle her inne og kommer med gode råd. Du bryr deg virkelig om alle her. Du er "limet" som holder oss sammen;) Mai forumet hadde absolutt ikke vært det samme uten deg. Håper jeg får æren av å møte deg en gang<3).
Miss Førstegangsmor
Miss Flergangsmor - ToSmå2010 (Du har vært igjennom ditt, men du er fortsatt en fantastisk mor for dine små. Kjempeflink er du<3)
Miss Husmor
Miss Trådstarter
Miss Morsom
Miss Kreativ - Faerytale (Du er så utrolig flink! Er så misunnelig på de strikkeskillsa dine altså!)
Miss Omtenksom - Faerytale (Du er bare god, snill og omtenksom. Liker deg utrolig godt, du virker som en super jente<3)
Miss Positiv - Monica89 (Du virker som en positiv og herlig person, har fått et veldig godt inntrykk av deg<3)
Miss Signatur - janem86 (fine signaturen din, med vakre jenta di! Stopper alltid opp å titter på den når du skriver innlegg:D)
Miss Hjelpsom - MariSafari (Du kommer alltid med masse gode råd og gir av deg selv. Du virker som en utrolig flott jente!<3)
Miss Søtnos - solisolden (Søteste solisolden, trenger ikke si mer enn at jeg liker deg kjempegodt<3)
Miss Gledesspreder - MarteA (Syns du bidrar med masse her inne og sprer mye glede<3)
Miss Shopping
Miss Facebook
Miss mye-å-gjøre
Miss Alenemamma
Miss Engasjert
Miss Søteste baby
Miss Hot Mama - Neah (Fordi du ser råbra ut!!:D)
Miss Ung mor - MammanOgPappan (All respekt til deg altså! Du er FLINK:D)
Miss Supermamma - tullemor79 (Du virker som en utrolig flink mamma for dine søte små, mens vi andre "sliter" med en liten en, klarer du deg helt fint med to stk! Kjempeflink! Også virker du som en kjempeherlig person også<3)
Miss Dyttehjelp
Miss Babynavn - dirfloS (syns Theodor er et utrolig fint navn<3 Også er han jo kjempesøt også da!:D)
Miss Sunn
Miss Godtemoms - teamo10 (Søteste pops'en her det!;D)
Miss Nysgjerrigper
Miss Vakker - slaskepatt (Helt ærlig så er du et av de vakreste menneskene jeg har møtt. Både på innsiden og utsiden!<3 Syns du er en fantastisk person og håper jeg får truffet deg igjen siden:D)
Miss Nick - janpanmarsipan (Digger fortsatt nicket ditt, blir alltid i like godt humør når jeg ser det. Men det har vel også med at det skjuler seg en herlig jente bak nicket også!<3)
Miss Svarer-på-alt - OllieBollie (Du er kjempeflink til å svare på nesten alle tråder her. Selv når de som ikke er så aktive og "kjente" her inne har lagt ut tråder. Syns det er kjempeflott, slik føler ikke folk seg
Miss Gravid-på-nytt
Miss Babyen-er-tidlig-ute-med-alt
Miss Student - MarteA (syns du er utrolig flink! Må lure inn her at du virker som en veldig herlig jente også)
Miss arbeid
Miss vi-vil-møte
Miss Bryllups planlegger - rapunsel (Har lagt godt merke til planleggingen din og syns det er spennende å høre om, enda jeg aldri har vært så intr. i "bryllupsgreier". Er helt sikker på at du kommer til å få en fantastisk dag<3)
Miss TV-slave
Miss pådriver
Miss Skravle
Miss Vinglepetter
Miss kan-mye-forskjellig - kikja (Du virker som en smart dame, som har peiling på mye!:D)
kommer mer!:)