Prematurmammaen

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har nettopp opplevd en Missed Abortion. Og lurer på hvor lang tid dere som har opplevd det samme, (eller opplevd SA)brukte på å bli gravide igjen, eller når dere begynte å prøvde igjen, og når dere eventuelt fikk positivt resultat, og gjerne hvordan svangerskapet gikk.

Mistet i uke 5, men begynte ikke å blø før i uke 11.
Tror vi begynte ganske med en gang med å prøve igjen. Tok ca 3 måneder. Testet positivt ca 10 dpo. Svangerskapet gikk greit bortsett fra vanlige plager som kvalme, bekkenløsning og trøtthet.
Håper du blir gravid igjen fort :)

Blei gravid første pp etterpå. Etter dei oppdaga at det ikkje var foster (Blighted Ovum/tomt egg) så fekk eg medisiner så eg fekk abortert det. Hugsar eg blødde litt før 1.mars. Fekk positiv EL-test i april og vart gravid. Fekk baby i desember. Dette var i 2014.

Mistet i uke 10 i MA juni 2018. Begynte å prøve igjen med en gang, og ble akkurat gravide igjen og er nå 9+1 :) Håper det klaffer igjen for deg fort!

Hei! Jeg har nettopp opplevd en Missed Abortion. Og lurer på hvor lang tid dere som har opplevd det samme, (eller opplevd SA)brukte på å bli gravide igjen, eller når dere begynte å prøvde igjen, og når dere eventuelt fikk positivt resultat, og gjerne hvordan svangerskapet gikk.
2 MA her, uke 8 og uke 5. Ble gravid igjen etter 3 mnd, og mnd etter. Begynte prøving med en gang. Sv.skapene etterpå gikk normalt og fint!

Så leit at du har mistet ❤️
Jeg hadde en menstruasjon etter MA/SA også ble jeg gravid igjen. Vi begynt å prøve med en gang etterpå.
Lykke til med prøvingen igjen.
Klem

Etter SA ble jeg gravid ved første menstrasjon syklus igjen!

Back
Topp