MissDolly :)

Potepiloten

Betatt av forumet
Hvordan gikk det i går?

Fortalte dere den gode nyheten? 

Så koselig med egen tråd! Hihi :)

Nei, fortalte det ikke i går. MEN, måtte fortelle det i dag! Haha :P

"Jeg skal lage irish etterpå, men da skal du vel ikke ha det heller da?! Hvordan går det forresten med røykeslutten, da...? " sa mamma i gårkveld, på en lur måte.. Så da skjønte jeg at hu hadde skjønt lunta.

Og i dag så spurte pappa om hvorfor jeg ikke drakk i går, om det var noen "spesiell" grunn. Så da skjønte jeg at begge de to hadde skjønt det, og at det da var like greit å si det i dag.

Så de ble ikke veldig overraska, og sa at "Hehe, da har vi litt lenger tid til å spare til bryllupet!" Så de ble nok glade, men ingen av dem er typen til å hoppe i taket og sprette champisen når de får høre gode nyheter.

Svigers vet da altså fortsatt ingenting, så får vi se når vi sier det til dem.

Hehe men så kjekt da! Er jo måte på hvor mye man kan klare å bortforklare :o)

Skjønner hva du mener med å ikke hoppe i taket, slik er det her også. Men jeg vet nok at dem er like glade for det om :)

Og i dag fikk "resten" vite det, dvs foreldrene til sambo og deres respektive partnere ;) Svigermor ble litt overraska, men var absolutt den det var mest moro å fortelle nyheten til! Hun blir veldig begeistra, så det var moro :) Så nå krysser vi fingrene for at dette skal gå bra altså!

Treg med å svare jeg? Nei nå skjønner jeg ingenting :p

Men så koselig at du har fått delt gleden med familien :)

Ja for det er jo kjempekos når en endelig velger å fortelle det!

Back
Topp