miss

hegemw

Forumet er livet
ja nå er det jammen ikke lenge til du blir mamma. gleder du deg? eller har nærvene kommet?? :)
hvordan er formen??

ønsker deg masse lykke til på fødselen.

Tiden har gått så utrolig fort, ikke lenge igjen [:D] Håper du får en kjempe fin fødselsopplevelse [:D][:D][:D]

Er veldig spennende dette altså [;)] Tenker meg dere gleder dere masse! [:D] Lykke til med fødselen som nærmer seg, det skal gå strålende det vet du [;)]

hegemw :
Ja, nå er termindagen rett rundt hjørnet.. rart å tenke på[:)] er suuperspent på kordan det heile vil starte!![:D]
gler meg veldig, nervene tenker eg dukker opp når fødselen starter[8D] for foreløbig tar eg det heile med ro, gler meg bare til å få møte snuppa!![:)][:)]

fano :
Ja, tida har virkelig flydd, syns det var de første vekene som gikk "tregest".. mens de siste mnd har gått superfort! håper det går like fort for deg snuppa[:)][:)]

ElinR :
Hihi, ja, eg er berre såååå spent på koss det starter eg..[:D][:D] vil vatnet gå, eller starter det på rier eller må eg kanskje settes i gang!?[8|][:D]
Spennende er det i allefall!! Håper også fødselen går grett for seg[:)][:)]

snuppis! :
Er absolutt spennende med Angelicka ja[:D][:D] men trudde terminen hennas var nærmare helga eg!? rundt 20. august[:)]

Ivara :
Tusen takk for lykkeønskning og kompliment snuppa! Håper eg kan få si det samme til deg med tid og stunder utover høsten og nyåret[:)][:)]
Begynner smått om senn bli klar for å møte snuppa no, fått vaska klærne hennes og lagt i kommoden me fikk i hus i går.. Småsmå klær..[8|][:D]

Lille Mille :
Tuusen takk, me gler oss veldig til å endelig få møta litlo som har budd i magen min de siste mnd[:D][:D]

Oioi, nå nærmer det seg virkelig vennen.
Synes tiden har gått så utrolig fort.

Masse masse lykke til snuppa mi.
Regner med at jeg får en melding, skulle det skje noe?

snuppis! :
Hehe, ja, 20.aug er en fin dag det! Masse som skjer den dagen og kan skje![:D][:D]

*Bobbo*
:

Så klart får du melding snuppa mi!![:D] skulle jo bare mangle, er du sladrevenn så er du sladrevenn[;)]
Og for alt i verden kan jo eg og Angelicka gå i fødsel på likt, eller nærme kvarandre,og da må jo eg har noken som kan sladre[:D][:D]
Og du har jo vært min flittige sladrevenn her inne, så.. Selvsagt får du mld![:D]

ORIGINAL: [miss]

snuppis! :
Hehe, ja, 20.aug er en fin dag det! Masse som skjer den dagen og kan skje![:D][:D]

*Bobbo*
:

Så klart får du melding snuppa mi!![:D] skulle jo bare mangle, er du sladrevenn så er du sladrevenn[;)]
Og for alt i verden kan jo eg og Angelicka gå i fødsel på likt, eller nærme kvarandre,og da må jo eg har noken som kan sladre[:D][:D]
Og du har jo vært min flittige sladrevenn her inne, så.. Selvsagt får du mld![:D]

Så bra. Gleder meg virkelig til å sladre for deg snuppa.

Er ikke umulig at vi havner på føden på likt nei[:D] Det nærmer seg jo faretruende for oss begge her!

Back
Topp