[ miss ]

*Bobbo*

Forumet er livet
Imorra er dagen for samtalen.
Masse masse lykke til vennen. [:)]

Gleder meg til oppdatering.

Takk for det![:)] Gler meg til å få snakka med de, er veldig spent på fortsettelsen etter det.. Krysser jo fingrene for at eg kan få begynne denne syklusen!! Men eg er litt usikker på om eg skal rekne i går som 1.dag i ny syklusen eller i dag som 1.dag.. Fikk jo ferske blødninger i går kveld..[8|] Jaja, de veit vel kanskje det bedre på sjukehuset også..[:)] Er i hvertfall kjempespent! Sommarfugla i magen[:D][:D]

Masse lykke til miss[:)]

Blir spennende med oppdatering fra deg...

Tenk endelig har dagen kommet for deg også, lykke til i morgen på forsamtalen din, håper at alt blir som planlagt og at dere rekker et forsøk før jul[:)]

Gleder meg til oppdatering fra deg i morgen. eh....[8D] nå går jeg utifra at du bare har gladnyheter til oss i morgen da og at de ikke stikker skjeppene i hjulene for dere nå før jul[;)]

Glede meg til oppdatering fra deg i måro[:)][:)][:)]

Håpa du rekker eit forsøk før jul.

Masse lykke til på forsamtalen imorgen.[:D]
Venter spent på oppdatering[;)]

Tusen takk jenter, håper på å komme i gong allerede denne mnd!![:D][:D][:D] Fingers are crossed
* Bobbo * oppdatere muligens før eg kommer meg heim[;)] Ho er jo blitt sladrevennen min[:D][:D]

snuppis30: M må være med ja. Man er jo to om dette[;)] Han skal også undersøkes også er det informasjon om prosessen, som kan være viktig for han også å bli opplyst om!

ORIGINAL: [miss]

Tusen takk jenter, håper på å komme i gong allerede denne mnd!![:D][:D][:D] Fingers are crossed
* Bobbo * oppdatere muligens før eg kommer meg heim[;)] Ho er jo blitt sladrevennen min[:D][:D]

Masse lykke til vennen. [:)][:)][:)]

lykke til! 

Back
Topp