miss?!?!

ORIGINAL: MalinDalin

ORIGINAL: forvirretmor

ser mange har miss sveisen, miss tolmodig, miss BV, miss kul osv i signaturen. hva betyr dette? hvordan faar man titel? maa man bli kronet av en slags BV adel?

Fader heller MalinDalin,der gikk vi glipp av det[X(] Skal vi ta en nå?

crap! ja v? tar en nuh! du er miss Nikon og Miss vakker!!

Du er uten tvil Miss Munnrapp og Miss Natural Beaty Og vent en til Miss Humos MÅ med[:D]
Humos?? Hva er det?? H U M O R!

ntaaaaaaa!!!!awwww!!! ai löööv ju!

Ai løv ju tu Har du noen planer om noe Norgestur igjen snart forresten? En gåtur på Aker brygge hadde vært noe[:D]

hadde vaert noe ja!ikke minn meg paa det!! akerbrygge, is, du, meg tina og tudis!!!! elsk!! men desverre ikke för i nov[:(] til gjengjeld blit det for godt[:D]

Da må vi få det til i november,begynner å bli leeeenge siden nå[&:]

alt for lenge siden! ble saa mye stress sist gang for jeg var jo bare i 3 uker[&:]

Ja det skjønner jeg.Hvor lenge blir du neste gang?

ser mange har miss sveisen, miss tolmodig, miss BV, miss kul osv i signaturen. hva betyr dette? hvordan faar man titel? maa man bli kronet av en slags BV adel?

Fader heller MalinDalin,der gikk vi glipp av det[X(] Skal vi ta en nå?

crap! ja v? tar en nuh! du er miss Nikon og Miss vakker!!

Du er uten tvil Miss Munnrapp og Miss Natural Beaty Og vent en til Miss Humos MÅ med[:D]
Humos?? Hva er det?? H U M O R!

ntaaaaaaa!!!!awwww!!! ai löööv ju!

Ai løv ju tu Har du noen planer om noe Norgestur igjen snart forresten? En gåtur på Aker brygge hadde vært noe[:D]

hadde vaert noe ja!ikke minn meg paa det!! akerbrygge, is, du, meg tina og tudis!!!! elsk!! men desverre ikke för i nov[:(] til gjengjeld blit det for godt[:D]

Da må vi få det til i november,begynner å bli leeeenge siden nå[&:]

alt for lenge siden! ble saa mye stress sist gang for jeg var jo bare i 3 uker[&:]

Ja det skjønner jeg.Hvor lenge blir du neste gang?

4 evah!!![:D]

Back
Topp