Miss Surrehue

CathogBen

Elsker forumet
Jeg tar den tittelen med glans!

I dag når jeg skulle hjem fra shoppings så tok det vel kaka. Trillet vogna til bilen, tar Ben opp og setter han i bilstolen og gjør alt klart der. Så setter jeg vognbagen på taket, mens jeg klapper sammen understellet og setter det i bagasjerommet. Så vognbagen oppå der igjen og igjen med luka.. Trodde jeg.

Setter meg i bilen og begynner å rygge litt bakover. Så kommer det en dame løpende mot bilen og banker på vinduet. Jeg ruller ned ruta og ser litt rart på henne...? "Ehm, du har glemt noe..?" Så peker hun naturligvis på taket på bilen. Herreguuud. Der står vognbagen og nesten gliser mot meg. Og hun dama bare flirte litt sånn usikkert. Hun må jo ha trodd at ungen var oppi der!!! Haha, jeg måtte jo le av hele greia når jeg kom hjem.

Jeg har alltid vært litt distrè, men etter jeg fikk barn så har det vel nådd det absolutte topppunkt hittils.

HAHAHA!!! Å, skulle jammen tatt seg ut om du hadde tatt ut på motorveien med vognbagen
på taket!!

Haha, ja synes vel dere ser det?? Susende ut av parkeringshuset med vognbagen halsende etter i lufta!! 

Hehehe *Leer*

Jeg glemte stellebagen på taket, men hele bagen tar kaka altså!! [:D][:D]

ORIGINAL: Alexandra82

ORIGINAL: Cathrine09

Haha, ja synes vel dere ser det?? Susende ut av parkeringshuset med vognbagen halsende etter i lufta!! 

Var du Kolben ville du aldri kommet ut av parkeringshuset med bagen på taket iallefall. [:D]

Etter denne episoden slipper jeg vel neppe inn i noe parkeringshus i hele Follo...eller Akershus for den saks skyld [8D] Men prøvde meg på Ski storsenter i dag...med noe varierende hell vil jeg si [8D][;)]

Back
Topp