Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tror nok det kunne vært en god idé, iallfall til dette har roet segSå bra at det ikke er noe blod idag! Håper det ikke kommer mer. Kanskje du skulle gått litt redusert en periode, så du ikke stresset så mye??
Takk for detGodt å høre at det går bedre nå!![]()
Åååh, tåler ikke mye om dagen gitt! Ble helt rørt over dere gode jentene jeg ♡Jeg heier så på deg miss piggy! Blødde du noe i forrige svangerskap?
Takk for det søte degGode nyheter! Prøv å ta det så rolig som mulig i morgen da!!![]()
Håper du får komme til legen snart!
Ta vare på deg selv og den pittelille![]()
Ja, utrolig glad for detSå bra at det ikke har kommet noe mer, godt tegnHåper det rett og slett var forårsaket av stress og/eller løft.
Ja, utrolig glad for detmen hvis det så er forårsaket av stress og løft så er jo kanskje ikke det lureste av meg å være på jobb om dagen.. Blir kjedelig å evt bli sykmeldt men alt for den lille
![]()
Takk takkJa, det er gørrkjedelig! Kanskje det kan være et alternativ å gå halve dager? Det har jeg gjort i fire uker nå (jobber også i bhg). Det var på grunn av kvalme da, men det har hjulpet godt og jeg har mer overskudd. Kanskje det kan hjelpe på stress også. Men det kan selvsagt bare du kjenne på selvUansett glad for at du ikke har blødd mer, krysser for at det var det siste du så til noe blod før fødselen er i gang
![]()